Strona 2 z 2

: śr wrz 09, 2009 21:08
autor: ordy
takos, Ja miałem silnik AAM swego czasu w Pasku B3 Kombi i powiem że silnik jak na tą moc był całkiem żwawy. Na światłach pisk opon na 1 biegu i na dwójce szedł do 95 km/h aż zapłon odcinało a z tyłu auta tylko wąchały spaliny :satan:
AAM jest to silnik w pełni sterowany elektronicznie, ma dobry moment obrotowy i dobrą dynamikę mimo 75koni, był często montowany w Ventach.
Spalanie miałem dobre, 6.5 l na trasie i 9-10 w mieście - tak więc ekonomicznie.
Gazu nie zakładałem bo nie było sensu zamulać auta, jeżdząc na benzynie nie wiele drożej wychodziło.
Sprawdź u siebie zapłon, wymień świece, przewody, filtr powietrza. Sprawdź rozrząd. Posprawdzaj czujniki i wyciągnij wtrysk, sprawdź podstawę wtrysku czy nie jest popękana i posprawdzaj przewody podciśnieniowe...

: czw wrz 10, 2009 08:19
autor: takos
Zaplon ustawiany na lampe stroboskopowa, rozrzad dobrze, wtrysk caly razem z przepustnica byl drugi podstawiany na sprawdzenie, guma miedzy wtryskiem a kolektorem nowa.

: pn wrz 14, 2009 09:05
autor: Jacek75