Strona 2 z 2

: śr wrz 09, 2009 20:50
autor: broker01
Dzięki, poczytałem i już wszystko wiem.

Tylko pytanie jak długo można jeździć bez nałożenia tej politury, żeby później po jej nałożeniu było OK?

Po odebraniu od lakiernika nie mogę poznać auta, wali w zawieszeniu niesamowicie, tłumik przy odpalaniu stuka i i zaczęły się falowania obrotów przy zimnym silnku :grrr: Jestem na maksa wku... :grrr: bo dopieszczam samochód w każdym calu a ktoś odpier....la fuszerkę i doprowadza jeszcze do takiego stanu auto... oczywiście nie jestem w stanie mu tego udowodnić ale jestem pewien na bank, że coś z nim kombinował!!!!

: śr wrz 09, 2009 20:54
autor: MaxsteRR
To jest REWELACYJNA pasta ! :helm:

http://www.allegro.pl/item726870254_pas ... aniej.html

Ojciec jest lakiernikiem i tylko tego używają ;)

: śr wrz 09, 2009 23:08
autor: Michał_1977
MaxsteRR, G3 to jest mocno ścierna pasta do polerowania zmatowiałego lakieru,a kolega ma już auto wypolerowane,jedynie chce usunąć smugi po polerce,a do tego używa się politury ,a nie G3.
Poza tym G3 już nigdy nie użyję,bo jak się nią zachlapie gumę i plastiki,to później zębami trzeba drzeć :grin:

[ Dodano: 09 Wrz 2009 23:09 ]
MaxsteRR pisze:Ojciec jest lakiernikiem i tylko tego używają ;)
Niech spróbuje produktów z firmy 3M

: wt wrz 15, 2009 03:14
autor: dymekvr6
po prostu ten polernik nie umie polerowac dobrze.. bo ktos kto poleruje tak jak nalezy nie zostawia smug..