Wielka prożba do posiadaczy silnika RP golf 2

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pt wrz 04, 2009 14:55

krxychu pisze:ta sonda mnie gryzie gosc mi kazał kupić 4 ro przewodowa ;/
w RPku jest jdnoprzewodowa, a jak masz 4 to powiedz mi jak masz to podłaczone ?

krxychu pisze:Spróbuj mi wyjaśnic na jakiej podstawie sonda miała by wpływ na prace zimnego silnika , przecież sonda zaczyna działać jak silnik jest nagrzany , moge sie mylic ale tak słyszałem
jak silnik jest zimny to przez jakis czas sygnal do ECU trafia z TPSa, u mnie to trwało tyle ze zdazylem wyjechac autem z garazu , wysiąsc, zamknąc garaz i juz zaczynało sie przeplatanie ,( prychanie , szarpanie , na luzie gasł ) trzeba było trzymac na gazie zeby to jakos sie unormowało, smród benzyna, dym czarny z rury przy przegazowaniu.

wpadlem na pomysł i odłaczyłm sonde wogóle, pomogło na obroty, ale palil jak smok ( 14-15 LPG )
zreszta na szarpance tez nie było lepiej, ale to szarpanie mnie wkurzało. Praca silnika mnie tez denerwowala, takie głuche buczenie przy dodawaniu gazu.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
krxychu
z Dorotką
z Dorotką
Posty: 359
Rejestracja: pn maja 15, 2006 09:33
Lokalizacja: Katowice

Post autor: krxychu » pt wrz 04, 2009 14:58

jeżeli nie sprawi Ci to problemu to za jakies pół godziny zrobie fotki wrzuce i ocenisz



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pt wrz 04, 2009 15:00

krxychu pisze:jeżeli nie sprawi Ci to problemu to za jakies pół godziny zrobie fotki wrzuce i ocenisz
to ja Ci powiem jak to ma byc podpięte
czarny to sygnał sondy , szary to masa, dwa białe to plus i minus do podgrzewania sondy, odepnij sonde i zobacz czy cos sie poprawiło, auto powinno przjsc w tryb awaryjny , zwiekszona dawka paliwa , usredniona .


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
krxychu
z Dorotką
z Dorotką
Posty: 359
Rejestracja: pn maja 15, 2006 09:33
Lokalizacja: Katowice

Post autor: krxychu » pt wrz 04, 2009 15:08

a wiec szary idzie do masy czarny sygnał dwa białe sa całkowice pominiete nie podpiete . żeby sonde odpiac musze odpiąc czarny kabel i mase czy tylko czarny wystarczy? Czy to ze podgrzewanie nie jest podłaczone ma jakis wplyw na jej prace?



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pt wrz 04, 2009 15:27

krxychu pisze:musze odpiąc czarny kabel
tak lepiej bedzie
krxychu pisze:Czy to ze podgrzewanie nie jest podłaczone ma jakis wplyw na jej prace?
nie


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
TiTeK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 189
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 12:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Post autor: TiTeK » pt wrz 04, 2009 16:20

Podepne sie pod temat gdyz czatając go dowiedziałem sie gdzie podpiąć wezyk który leci do licznika, mam jeszcze jedno pytanko, tez mam silnik RP io wczesniej miałem zwykły licznik bez mfa bez obrotomierza itp teraz załozyłem licznik z MFA, oraz manetke z przyciskiem mfa oraz kablem który idzie od tego przycisku do skrzynki z bezpiecznikami, podłączyłem to wszystko ale zmianafunkcji MFA nie działa :goof: co zrobic zeby to działało?? wiem ze temperatur oleju itp nie bedzie pokazywał ale jak podepne ten wezyk z podcisnieniem to moze chociaż spalanie bedzie mi pokazywał??


[url=http://www.wagenstyle.pl/titek.html][img]http://img688.imageshack.us/img688/2713/47322548kopia.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pt wrz 04, 2009 16:31

TiTeK, jak dobrz pamietam musisz poprowadzic jeszcze 7 kabelków
bo manetke z skrzynka ok połaczyłes , ale nie połaczyłes licznika ze skrzynka,
musisz znalez rozpiske pinout licznika i skrzynki bezp , wpinasz sie w kabelkami w kostki w skrzynce i bedzie smigac.
TiTeK pisze:jak podepne ten wezyk z podcisnieniem to moze chociaż spalanie bedzie mi pokazywał??
tak

[ Dodano: Pią Wrz 04, 2009 4:34 pm ]
wyprowadz sobie od razu przwody do temp olju i powietrza, jak Ci sie w przyszłosci uda to kupic , to podepniesz i bedzisz miał komplet.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
TiTeK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 189
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 12:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Post autor: TiTeK » pt wrz 04, 2009 16:36

Czyli trzeba wpinac dodatkowe przewody w kostke od licznika?? Pamietajmy ze to licznik na jedną kość nie na dwie


[url=http://www.wagenstyle.pl/titek.html][img]http://img688.imageshack.us/img688/2713/47322548kopia.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pt wrz 04, 2009 16:39

TiTeK pisze:Czyli trzeba wpinac dodatkowe przewody w kostke od licznika??
tak
TiTeK pisze:Pamietajmy ze to licznik na jedną kość nie na dwie
dzieki za wyjasnienie :)
jakby był na 2 kostki to tez trza pewnie cos dopiąc :)
po prostu instalacja nie jest uniwersalna, jak w przypadku obrotomierza, ze mozna podmeinic sam licznik i obrotek dziala, a tutaj trzeba troszke kabelków połozyc nowych :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
TiTeK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 189
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 12:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Post autor: TiTeK » pt wrz 04, 2009 16:45

a co do czukników temp to mam takowe bo koleś dorzucił do kompletu licznika i manetki, kurde mysłałem ze nie bede musiał juz nic kombinować zeby chociaz spalanie działało a tu jednak trzeba kabelkami sie jeszcze pobawic :( no cóż jak mus to mus :D wielkie dzieki guti,


[url=http://www.wagenstyle.pl/titek.html][img]http://img688.imageshack.us/img688/2713/47322548kopia.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pt wrz 04, 2009 16:48

tez niedawno zakładalem MFA, wiec jak miałbys jakies problemy to wal smiało :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
TiTeK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 189
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 12:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Post autor: TiTeK » pt wrz 04, 2009 16:52

a powiedz mi gdzie seryjnie jest montowany czujnik temp powietrza bo nie wiem gdzie go upchnąć??


[url=http://www.wagenstyle.pl/titek.html][img]http://img688.imageshack.us/img688/2713/47322548kopia.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pt wrz 04, 2009 16:57

TiTeK pisze:a powiedz mi gdzie seryjnie jest montowany czujnik temp powietrza bo nie wiem gdzie go upchnąć??
jak zajrzysz pod lewy błotnik, to znajdziesz tam taka jakby poprzeczke, , pod podłuznica na której stoi akumulator , ja tam go przykręciłem.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
TiTeK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 189
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 12:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Post autor: TiTeK » pt wrz 04, 2009 17:06

yhy to cza sie za to wziąśc :P tak z nudów :D moze cos z tego wyjdzie ;)


[url=http://www.wagenstyle.pl/titek.html][img]http://img688.imageshack.us/img688/2713/47322548kopia.gif[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 259 gości