Strona 2 z 6
: pt lis 04, 2005 20:37
autor: MAPET
ja jetem przeciwny strumiennicom... pytam tylko o wywalenie kata
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
: pt lis 04, 2005 20:46
autor: Adamtd
fibolek pisze: ale ja go wziąłem i sprawdziłem przy świetle, on ma prześwit grubości palca.
nie jestem pewien co masz na myśli jako prześwit , bo jak popatrzysz w nowy katalizator pod światło to będzie Ci się wydawać że na końcu jest tylko malutka dziurka - jak już nie widzisz nic to oznaka końca kata
: pt lis 04, 2005 20:52
autor: Krayes
Ale strumienica coś daje czy to tylko taki przereklamowany gadżet
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
?? Jestem ciekawy bo mam zamiar wymienić tłumik i przy okazji wywaliłbym katalizator i wstawił strumienice jeśli to by była zmiana na plus. Czy lepiej usunąć katalizator i tak zostawić?
: sob lis 05, 2005 00:20
autor: MAPET
ja strumiennicom nie wierze.. chyba ze projektowany jest uklad wydechpwy i obliczans weszystko gdzie co ma byc.. tak bym nie zakaldal sam to mialem robic 2 lata temu ale zrezygnowalem po opiniach innych... teraz mysle ew o wywaleniu kata tylko czekam na opinie
pzdr
: sob lis 05, 2005 00:42
autor: metju
Ja również po opiniach kolegów zrezygnowałem z montażu uniwersalnej strumienicy (chętnie odsprzedam, za 50 zł nówka). Ale rura w miejsce katalizatora koniecznie, bo dźwięk pustej puchy jest tragiczny. Jedyny problem, to sonda lambda w katalizatorze, ale wystarczy wspawać nakrętkę w rurę i wkręcić sondę. Było zdaje się na forum, najprostsze rozwiązanie.
: sob lis 05, 2005 02:13
autor: daaroo
: sob lis 05, 2005 09:52
autor: lukdohc
no ciekawe gdzie zostalo napisane o zachowaniu sie 1.8 16V po wywaleniu kata bo jakos nie znalazlem:P
: sob lis 05, 2005 13:58
autor: daaroo
no ciekawe gdzie zostalo napisane o zachowaniu sie 1.8 16V po wywaleniu kata bo jakos nie znalazlem:P
w innym temacie, wystarczy tylko poszukac
: pt lis 11, 2005 22:20
autor: Norbert
Witam, zastanawiam się właśnie nad wywaleniem katalizatora i wspawaniem rury w obudowę, obawiam się jednak o głośność - czy jest znacznie głośniej?
Silnik to 1.8 RP
Objawy wskazujące na padniety katalizator mam takie: ZImny silnik jeździ całkiem dobrze, po mocnym nagrzaniu brakuje mu mocy, po gwałtownym wcisnięciu gazu słychać buuu a efekty takei sobie - zarówno na benzynie jak i na gazie.
temperatura silnika faktycznie jest chyba troszkę wyższa - wskazówka przechyla sie trochę na prawą stronę.
Wywalać tego kata?
: sob lis 12, 2005 10:32
autor: TUTENHAMON
Ja kata mam wyżucone w jego miejsce jest strumiennica. Efekt mniej pali bardziej elastyczny szybciej się zwija. Przeglądy u znajomka.
: sob lis 12, 2005 14:47
autor: 15XI80
A jak to jest- jesli na analizie spalin wychodzi wszystko ok- to czy wtedy kat jest w porzadku??
Mi 1,6 RF pali 10-12 w miescie i 8-9 w trasie, ale na skrzyni 3 biegowej automat
Na diagnostyce powiedzieli, ze kat w porzadku bo spaliny ok.
Prosze o rade
: sob lis 12, 2005 15:03
autor: Adamtd
Cockney pisze:A jak to jest- jesli na analizie spalin wychodzi wszystko ok- to czy wtedy kat jest w porzadku??
Mi 1,6 RF pali 10-12 w miescie i 8-9 w trasie, ale na skrzyni 3 biegowej automat
Na diagnostyce powiedzieli, ze kat w porzadku bo spaliny ok.
Prosze o rade
teoretycznie tak
: sob lis 12, 2005 15:06
autor: 15XI80
Adamtd pisze:
teoretycznie tak
A praktycznie jak to sprawdzic??
: sob lis 12, 2005 15:20
autor: Adamtd
Cockney pisze:Adamtd pisze:
teoretycznie tak
A praktycznie jak to sprawdzic??[/quot]
sprawdzić spalinki - to juz zrobiłeś, więc wg mnie jęsli nie słychać że masz rozleciany katalizator (nic w środku nie lata, ani nie ma dziwnych dźwięków przy zmianie prędkości obrotowej) to ja bym spokojnie jeździł dalej