Wyrzuciłem katalizator, więcej palił i był stłumiony. Opinie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pt lis 04, 2005 20:37

ja jetem przeciwny strumiennicom... pytam tylko o wywalenie kata ;)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pt lis 04, 2005 20:46

fibolek pisze: ale ja go wziąłem i sprawdziłem przy świetle, on ma prześwit grubości palca.
nie jestem pewien co masz na myśli jako prześwit , bo jak popatrzysz w nowy katalizator pod światło to będzie Ci się wydawać że na końcu jest tylko malutka dziurka - jak już nie widzisz nic to oznaka końca kata



Awatar użytkownika
Krayes
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: wt cze 28, 2005 19:20
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Krayes » pt lis 04, 2005 20:52

Ale strumienica coś daje czy to tylko taki przereklamowany gadżet :P ?? Jestem ciekawy bo mam zamiar wymienić tłumik i przy okazji wywaliłbym katalizator i wstawił strumienice jeśli to by była zmiana na plus. Czy lepiej usunąć katalizator i tak zostawić?



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » sob lis 05, 2005 00:20

ja strumiennicom nie wierze.. chyba ze projektowany jest uklad wydechpwy i obliczans weszystko gdzie co ma byc.. tak bym nie zakaldal sam to mialem robic 2 lata temu ale zrezygnowalem po opiniach innych... teraz mysle ew o wywaleniu kata tylko czekam na opinie
pzdr


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
metju
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: czw mar 24, 2005 10:49
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: metju » sob lis 05, 2005 00:42

Ja również po opiniach kolegów zrezygnowałem z montażu uniwersalnej strumienicy (chętnie odsprzedam, za 50 zł nówka). Ale rura w miejsce katalizatora koniecznie, bo dźwięk pustej puchy jest tragiczny. Jedyny problem, to sonda lambda w katalizatorze, ale wystarczy wspawać nakrętkę w rurę i wkręcić sondę. Było zdaje się na forum, najprostsze rozwiązanie.


ex BvLin3K
Obrazek

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » sob lis 05, 2005 02:13

Boże... ile mozna pisac o wywaleniu kata. Co trzeci temat jest o tym, a po dziesiec razy zostal opisany kazdy silnik montowany w vw i jego zachowanie po usunieciu katalizatora :panna: :grrr: :crazy: :kac:



Awatar użytkownika
lukdohc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 145
Rejestracja: czw wrz 30, 2004 22:16
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: lukdohc » sob lis 05, 2005 09:52

no ciekawe gdzie zostalo napisane o zachowaniu sie 1.8 16V po wywaleniu kata bo jakos nie znalazlem:P



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » sob lis 05, 2005 13:58

no ciekawe gdzie zostalo napisane o zachowaniu sie 1.8 16V po wywaleniu kata bo jakos nie znalazlem:P

w innym temacie, wystarczy tylko poszukac



Awatar użytkownika
Norbert
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: ndz paź 17, 2004 23:10
Lokalizacja: Luboń
Kontakt:

Post autor: Norbert » pt lis 11, 2005 22:20

Witam, zastanawiam się właśnie nad wywaleniem katalizatora i wspawaniem rury w obudowę, obawiam się jednak o głośność - czy jest znacznie głośniej?

Silnik to 1.8 RP

Objawy wskazujące na padniety katalizator mam takie: ZImny silnik jeździ całkiem dobrze, po mocnym nagrzaniu brakuje mu mocy, po gwałtownym wcisnięciu gazu słychać buuu a efekty takei sobie - zarówno na benzynie jak i na gazie.

temperatura silnika faktycznie jest chyba troszkę wyższa - wskazówka przechyla sie trochę na prawą stronę.

Wywalać tego kata?



Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » sob lis 12, 2005 10:32

Ja kata mam wyżucone w jego miejsce jest strumiennica. Efekt mniej pali bardziej elastyczny szybciej się zwija. Przeglądy u znajomka.


TUTENHAMON

Awatar użytkownika
15XI80
lazy driver
lazy driver
Posty: 322
Rejestracja: wt mar 22, 2005 14:43
Lokalizacja: opolszczyzna
Kontakt:

Post autor: 15XI80 » sob lis 12, 2005 14:47

A jak to jest- jesli na analizie spalin wychodzi wszystko ok- to czy wtedy kat jest w porzadku??

Mi 1,6 RF pali 10-12 w miescie i 8-9 w trasie, ale na skrzyni 3 biegowej automat

Na diagnostyce powiedzieli, ze kat w porzadku bo spaliny ok.

Prosze o rade



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob lis 12, 2005 15:03

Cockney pisze:A jak to jest- jesli na analizie spalin wychodzi wszystko ok- to czy wtedy kat jest w porzadku??

Mi 1,6 RF pali 10-12 w miescie i 8-9 w trasie, ale na skrzyni 3 biegowej automat

Na diagnostyce powiedzieli, ze kat w porzadku bo spaliny ok.

Prosze o rade
teoretycznie tak



Awatar użytkownika
15XI80
lazy driver
lazy driver
Posty: 322
Rejestracja: wt mar 22, 2005 14:43
Lokalizacja: opolszczyzna
Kontakt:

Post autor: 15XI80 » sob lis 12, 2005 15:06

Adamtd pisze: teoretycznie tak

A praktycznie jak to sprawdzic??



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob lis 12, 2005 15:20

Cockney pisze:
Adamtd pisze: teoretycznie tak

A praktycznie jak to sprawdzic??[/quot]
sprawdzić spalinki - to juz zrobiłeś, więc wg mnie jęsli nie słychać że masz rozleciany katalizator (nic w środku nie lata, ani nie ma dziwnych dźwięków przy zmianie prędkości obrotowej) to ja bym spokojnie jeździł dalej



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 272 gości