Strona 2 z 2

: pt lis 04, 2005 18:35
autor: slawekwro
przykręciłem go troszke na parowniku i narazie jest ok tylko jak jest zimny to troszke wariuje ale tylko około pół min.

: pt lis 04, 2005 19:51
autor: rzodkiew
co przykreciles ??? mowisz o rozdzielaczu paliwa ? i kreciles ta srobka miedzy wezykami paliwowymi ?

: pt lis 04, 2005 20:34
autor: slawekwro
tej nie ruszałem na parowniku jest taka mosiężna ją wkreciłem około 2 obroty narazie nie wybuchł

: pt lis 04, 2005 20:41
autor: rzodkiew
:grin:

: pt lis 04, 2005 20:52
autor: slawekwro
jakoś nie wieże mechanikom najwyżej cos spi..... ale tylko będe miał do siebie pretensje

: pt lis 04, 2005 22:16
autor: rzodkiew
tez nie wierze dlatego sam wszystko robie przy swoim goferku, jak kumasz co jest co przy silniku to warto sobie sprawic " tester,symulator sondy lambda" po podlaczeniu do sondy sprawdzasz jakie ma napiecia mozesz ustawic sobie silnik na tej srubce co jest w rozdzielaczu paliwa przy rurkach paliwowych, polecam fajna sprawa ja to posiadam i dobrze sie sprawuje, kiedys mialem przypadek ze zaczal mi zlopac paliwa naprawde duzo , podlaczylem ten przyrzad i okazalo sie ze sonda padnieta , wymienilem sonde wyregulowalem CO spalin i do teraz mam spokoj .
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=63134606 tu jest link ( oferta zakonczona ale pisz do goscia moze ma jeszcze )

: sob lis 05, 2005 13:17
autor: slawekwro
a czy wtym modelu jest sonda lambda model z 88 roku

: sob lis 05, 2005 13:32
autor: rzodkiew
ja mam GX-a z 86 i mam sonde lambda , wtrysk KE-JETRONIC jak masz taki wtrysk to wydaje mi sie ze masz sonde, jak dobrze polukasz na kolektro wydechowy to powinienes ja tam zobaczec jak jest,.

: sob lis 05, 2005 15:00
autor: GTomek
tu masz sporo info na temat twojego GX http://www.doppel-wobber.de/m_gx.html
a tu możesz całą jego legende oblukać http://www.doppel-wobber.de/index2.php naprawde warto