Strona 2 z 2

: pt sie 21, 2009 18:03
autor: bolek77
byłem juz u 3 mechanikow i stwierdzili ze po wymianie końcówki drążka nie trzeba robić geometrii a tak zerkołem na stan opon i bieżnik jest starty w miare równo wiec to chyba źle ustawiona zbieżność

: pt sie 21, 2009 22:03
autor: guti
bolek77 pisze:byłem juz u 3 mechanikow i stwierdzili ze po wymianie końcówki drążka nie trzeba robić geometrii
zmien mechaników, jak sa na tyle dobrzy ze potrafia ustawic koncówke tak jak była poprzednia to nie trzeba, ale zawsze sie mozna walnac o kilka mm i juz pupa, tylko co oni rozumieja przez geomtrie , to wedle mojej wiedzy geometria to kąty + zbiezność. jak sie wymienia koncówke to wypadałoby sprawdzic tylko zbieznosc, jak sie grzebie przy zwrotnicy , albo wymienia zworznie nieumiejetnie to nalezy sprawdzic kąty, a jak kąty sie rusza to zazwyczaj leci wtedy zbieznosc :)
przy wymianie sprezyn tez wypadałoby na kąty sie udac :) amen