Jak mam w koncu silnik? :|

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » śr lis 02, 2005 14:11

MistiqChild pisze:Tauka...1.8 to już dla mnie za dużo...duże opłaty ubezpieczeniowe...nie mówiąc o paliwie :)
Większe opłaty to masz w VR-ce :helm:
Między 1,3 a 1,8 w skali roku to naprawdę nie duza różnica tak jak juz kolega Krzylu pisał.
Ja też jak bym miał zmieniać z 1,3 to juz na większy 1,8 albo nawet 2,0. Chyba szkoda kasy i roboty żeby z 1,3 na 1,4 albo 1,6 zmieniac...



slawekwro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz paź 30, 2005 16:53
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

Post autor: slawekwro » śr lis 02, 2005 16:06

a czy można więcej coś na temat mojego silnika

[ Dodano: Sro Lis 02, 2005 15:08 ]
a możecie coś więcej napisać na temat mojego silnika



cezary
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:53
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: cezary » śr lis 02, 2005 18:00

A ja mam silnik 1,3 wtrysk wielopunktowy literki MH tak przyjechał z Niemiec,a naklejce w bagażniku i oryginalnej książce serwisowej są literki NZ. Też nie wiem dlaczego tak jest?



MistiqChild
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: pt cze 17, 2005 03:23
Lokalizacja: Wawa

Post autor: MistiqChild » czw lis 03, 2005 03:19

@Cezary: MH jest na gaźniku a nie na wtrysku :)

@Chmielu....siemanko ...Słuchaj ja za swojego 1.3 samo OC zapłaciłem 2150 za rok ..ale to dla tego że mam zwyżki za wiek i za to że poniżej 1 roku prawko. Więc u mnie nie wiem czy by to wyszła różnica kilkudziesięciu złotych. Podejrzewam że większa.

@All....silnik zostaje ten co był :) ...plany na przekładkę były bo bałem się że mi silnik padł. Ale Siwy postawił diagnozę ze silniczek jest ok. więc nic nie zmieniam. :)



cezary
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:53
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: cezary » czw lis 03, 2005 17:53

MistiqChild pisze:@Cezary: MH jest na gaźniku a nie na wtrysku Smile
ale ja mam literki MH i mam wtrysk wielopunktowy,sondę ,katalizator ,przepływomierz,a pasek rozrządu kupowałem do MH a nie NZ różnią się liczbą zębów.P/s wiem jak wygląda gażnik.Na okręgowej stacji diagnosta też odczytał litery MH a nie NZ.



Awatar użytkownika
Daniel Gnacy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: wt maja 31, 2005 22:10
Lokalizacja: Bogacica
Kontakt:

Post autor: Daniel Gnacy » czw lis 03, 2005 18:26

To jest na 100% na gazniku!!! Taka jest prawda i koniec!



cezary
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:53
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: cezary » czw lis 03, 2005 21:02

Daniel Gnacy pisze:To jest na 100% na gazniku!!! Taka jest prawda i koniec!
Już pisałem wiem jak wygląda gażnik!!!!Napewno mam wtrysk wielopunktowy.



marekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: pn cze 06, 2005 09:16
Lokalizacja: Lyski - Rybnik
Kontakt:

Post autor: marekk » czw lis 03, 2005 21:24

to moze helmut wymienil blok i stad masz MH a reszta gratow z NZ



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » czw lis 03, 2005 21:24

jakaś kombinacja jest z tym silnikiem i tyle
blok z gaźnika jest wsadzony bo tamten pewnie sie rozleciał


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 225 gości