: pn sie 03, 2009 23:23
zaworu szukaj pod maską,wiesz jak wygląda to myślę,że nie będzie problemu.
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
no to mysl dalej , zeby obwiniac olej za ciezke odpalanie LATEM zimnego silnika , popatrzales troszke na to co napisałes ?? w zim to tak , moze sie zdarzyc , bo znam taki przypadek ze ledwo krecił, ale w tym przyadku kolezanka nie ma problemu z obracaniem wału , tylko z utrzymamiem odpalonego silnika , lub wogole zeby zaskoczył. ehhh ręce opadaja na niektórych "myslicieli".jacek_golf2 pisze:bo jesli olej jest za gesty to moze tez miec problemy na zimnym bo moze nie miec sily zakrecic ale skoro pol roku to zalezy ile km przejechane ale to tylko domysly i przypuszczenia
kopułka rozdzielacza zapłonu, w skrócie kopułka, mozna ja zdjac, zobaczyc jak wyglada w srodku , czy nie jest powypalana itp . Ogolnie o układ WN ( kopułka , palec, kable , swiece ) nalezy dbacJadzia49 pisze:te takie pomarańczowe co do tego są przypięte takie gumowe kable...
wypadałoby tam zajrzec, obok masz takie klipsiki metalowe , podwazasz je czyms , zeby odskoczyły , sciagasz ostrozni kopulke, ocniasz czy w srosku metalow stylki nie sa wypalone , ma byc kolor miedzi i rowna powierzchnia ich , nie moga byc czarne , nierowne itd ( jest ich 4 ) i dodatkowo na srodku kopułki jest taki grafit na sprezynce, sprawdzic nalezy stan ogolny jgo, czy nie urwany, czy rowny czy czasem nie za krotki ( to bedzie ciezko laikowi okrslic )Jadzia49 pisze:Bo do tej pory było ok, a on ją robił z rok temu ,jak nie dalej,mogła się więc całkiem przepalić...