Strona 2 z 2

: pt gru 25, 2009 23:16
autor: DrLupus
Co do lokalizacji przecieku to trudna sprawa i stawiam raczej na rdzę. Trzeba się na spokojnie zastanowić którędy wody opadowe ściekają po aucie i podążyć tą ścieżką. Być może rozebrałbym podszybie (plastikowe) i tam zaglądnął, dlatego, że lubią się tam zbierać liście, igliwie i inne dziadostwo, które mokre nigdy nie wysycha.
Co do uszczelniania to zamiast silikonu polecam masę klejąco uszczelniającą np.Boll. U mnie rewelacyjnie sprawdziła się przy uszczelnianiu bagażnika. Nawiasem mówiąc wodę w bagażniku miałem tam gdzie jest koło dojazdowe, a dostawała się do środka przez łączenie blach nad lewą tylną lampą i spływała po ściankach. Podobnie może być w tym przypadku - przeciek niekoniecznie musi być w pobliżu...

: sob gru 26, 2009 00:18
autor: evil666
sprawdź czy masz jeszcze korek w nadkolu przednim, bo mi sie wydaje że tam jest problem. jeśli korek jest to może jest dziurawy lub na nim jest nie szczelność. najlepiej to sprawdzisz jak wjedziesz od strony kierowcy do kałuży ;) tylko nie wjeżdżaj to zbyt dużej :P bo jeszcze cie całego zaleje :P

: ndz gru 27, 2009 10:41
autor: kristoffer0056
Witam.u mnie wystepował taki sam problem z mokrą skrzynką bezpiecznikową,pomogło uszczelnienie przelotu linki od podnoszenia maski silnika,przechodzi ona do kabiny pionowo bezpośrednio nad skrzynką.dodam że po próbach z wodą woda na ta linke centralnie ściekała z podszybia.teraz mam już spokój z wilgocią w aucie.