znalezienie abfa w bdb stanie w normalnych pieniadzach graniczy z cudem
co do 2e
jezeli jest z golfa to wiekszej zabawy nie ma
lapy podejda skrzynie z mk2 tez podejda ewentualnie
pompki z mk2 tak jak Paweł Marek, pisal
choc i z nztki z tego co mi mowiono podejda pompki
jezeli w dawcy popstrykasz sobie zdjecia i opiszesz wtyczki to wielkiej filozofi nie ma
SWAP z RPka na 2E lub KRa. Dużo przeróbek??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
dokladnie mialem RP jezdzilem mk3 2E(fakt mk3 wiecej wazy)ale roznica minimalna.gdybym robił swapa do mk2 to napewno lepiej by to chodzilo niz w mk3 ale sadze ze i tak bylbym niezadowolony z efektów włozonej pracy a uzyskanych osiągow.chcesz odczuc roznice min 40-60 koni musi byc różnicyPaweł Marek pisze:tyle roboty dla 25 koni więcej
Wydaje mi sie ale w Audi nie bylo takiego silnika o oznaczeniu 2E Tak sa 2.0 115 koni ale one maja inne oznaczenia silnika Praktycznie z Audi sie nie oplaca silnika wstawiac do MK2 poniewaz kolektor wydechowy nie pasuja ssacy tez Podstawe filtra oleju musisz przerobic Szkoda zachodu szukaj silnika z VW motowany poprzecznie
Ostatnio zmieniony pt lip 31, 2009 20:07 przez jeryk10, łącznie zmieniany 3 razy.
- sieno26
- Ma gadane
- Posty: 166
- Rejestracja: sob lis 01, 2008 01:04
- Lokalizacja: Harta / Rzeszów / Racibórz
No więc 2E faktycznie nie ma sensu i w Audi tak jak mówicie takiego oznaczenia silnika nie było mój błąd, sorry. A jak się ma sprawa z KRem?? jakie spalanie jest przy takim silniku w mk2?? i czy dużo trzeba przerabiać, tzn czy łapy silnika pasują i inne sprawy ważne. Napewno hamulce trzeba będzie wymienić na jakieś lepsze wentyle, to jasna sprawa. Co jeszcze jest kłopotem w przekładce z rpka na kra?? proszę o jakieś rady panowie, bo powolutku rp się sypie a naprawa wyjdzie za dużo i się nie opłaca
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 210 gości