Wentylator długochodzący
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
no to ja teraz wiem dlaczego u kumpla w wlaczał sie wentylator kidy chciał po zgaszeniu silnika , wyłaczniu zapłonu cisza, za kilka minut wentylator sie wlaczał sam, pozniej znowu przerwa kilka minut i znowu
a to taki sprytne urzedzenie w gazniku siedziało , no czego to helmuty nie wymysla
sorka za O T
a to taki sprytne urzedzenie w gazniku siedziało , no czego to helmuty nie wymysla
sorka za O T
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
- o to troche zdziwiony jestem... Ciekawe po co on tam jest? Te info o parowaniu paliwa itp to szczerze mówiąc sam do tego doszedłem, ale wydaje mi się być rozsądne. A zasada działania tego termostatu jest taka sama? Też włącza wentylator tylko po wyłaczeniu zapłonu i na jakiś tam określony czas?Paweł Marek pisze:ja mam we wtrysku w 2E taki włącznik jak Lipek81
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Celu nie znam, albo ma miec działanie awaryjne na wypadek uszkodzenia włącznika w chłodnicy, albo ma schładzać wtrysk po zakonczeniu jazdy. We wtrysku problem ten sam może być co w gaźniku - od gorąca paruje bena we wtrysku, robi się bańka gazowa i potem więcej trzeba czasu żeby odpalić gorący silnik. Działa bez zapłonu, a z zapłonem nie sprawdzałem. I niema tak żeby włączał zawsze po wyłączeniu zapłonu. Dzieje się to sporadycznie, na upale i nie na określony czas tylko ile trzeba do schłodzenia.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
tomeck, własciwie to ja przecież pisałem w tym temavcie o MK3, mam inny silniczek ale bedzie coś podobnego. Lokalizuj ten dodatkowy czujnik temperatury załączający wentylatory. To właściwie nie tyle czujnik tylko włącznik puszczający na sterownik wentylatorów masę po przekroczeniu danej temperatury
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Paweł Marek pisze:tomeck, własciwie to ja przecież pisałem w tym temavcie o MK3, mam inny silniczek ale bedzie coś podobnego. Lokalizuj ten dodatkowy czujnik temperatury załączający wentylatory. To właściwie nie tyle czujnik tylko włącznik puszczający na sterownik wentylatorów masę po przekroczeniu danej temperatury
a jak wogole cos takiego wyglada?? nie orientujesz sie gdzie on moze byc w silniku 2.0 agg ?? wogole czy cos takiego z tym wentylatorem dlugochodzacym ma miec miejsce czy jest cos uszkodzone??
[img]http://img519.imageshack.us/img519/8340/vwban2jq9af7.jpg[/img]
narazie cos takiego: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2430253&sid=7e919c4b622799c86a2601215664743c#2430253
narazie cos takiego: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2430253&sid=7e919c4b622799c86a2601215664743c#2430253
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Nie jestem pewien na 100 procent. Jak masz klimę to napewno sterownik wentylatorów jest pod zbiorniczkiem płynu. Jeśli nie masz klimy to też może być. Czy i gdzie masz czujnik dodatkowy nie wiem. u mnie ma wygląd mosiężnej śróby z jednym brązowym kablem. Można podejrzewać że albo ten czujnik się zepsuł i przy zbyt niskiej temperaturze się załącza, albo uszkodził się steriownik wentylatorów. Ja miałem tą awarię, objawy identyczne, sterownik zaśniedział w środku po zalaniu płynem chłodzącym, mimo że niby powinien być szczelny - a nie był
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
klimatyzacje wlasnie posiadam.. pod zbiorniczkiem plynu chlodzacego jest tez taka skrzyneczka z dwoma bezpiecznikami, tzn z jednym bo obok jest w sumie miejsce na bezpiecznik ale go tam nie ma... sprobuje poszukac jeszcze tego czujnika, wiem tez ze w chlodnicy jest jakis czujnik, on tez moze miec cos do tego??
[img]http://img519.imageshack.us/img519/8340/vwban2jq9af7.jpg[/img]
narazie cos takiego: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2430253&sid=7e919c4b622799c86a2601215664743c#2430253
narazie cos takiego: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2430253&sid=7e919c4b622799c86a2601215664743c#2430253
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
w chłodnicy jest zawsze. Odłącz mu wtyczkę jak wentylator chodzi niepożądanie długo. Jesli dalej bedzie chodził to włącznik w chłodnicy nie jest winien
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
okey, sprobuje tak zrobic oczywiscie wtedy jak na wylaczonym zaplonie bedzie chlodzil zagrzany silnikPaweł Marek pisze:w chłodnicy jest zawsze. Odłącz mu wtyczkę jak wentylator chodzi niepożądanie długo. Jesli dalej bedzie chodził to włącznik w chłodnicy nie jest winien
[img]http://img519.imageshack.us/img519/8340/vwban2jq9af7.jpg[/img]
narazie cos takiego: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2430253&sid=7e919c4b622799c86a2601215664743c#2430253
narazie cos takiego: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2430253&sid=7e919c4b622799c86a2601215664743c#2430253
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 165 gości