: czw lip 23, 2009 21:11
miś fazi, a jak się przy wymianie nie wyciąga belki to korektor też trzeba odkręcić?
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
wczoraj byłem firmowym na geometrii u majstra i pytałem właśnie o wymianę tulei w golfie, majster powiedział 130 PLN bez wyciągania belki, czas trwania ok. 1,5h i muszę być przy aucie!! ale nie zapytałem o korektor.. ciekawe jak on to robimiś fazi pisze:a pod samochodem to horror
następnym razem jak bedzie wiecej czasu to sie cos nakreci na ten tematA pokażcie jeszcze jak stare wyciągacie Ciekły azot na tuleję?
a co do reduktora to pociesze co niektórych bo w vw z ABS nie ma reduktora ale popracujemy też nad wymontowaniem gomiś fazi pisze:jak jeszcze ktoś wymyśl coś na ten upierdliwy korektor , to wnioskuje o Nobla
mozna odkrecic wezyki , a pozniej wykrecic srube poprzeczna belki, na to samo wychodzimiś fazi pisze:a jak inaczej wyjmiesz długą śrubę lewej tulei jak nie odkręcisz reduktora , ja zawsze odkręcam belkę od podłogi razem 6 śrub
myślę, że czaję.. o takie cuś chodzi ?: http://www.allegro.pl/item692606777_reg ... da_ii.htmldziabi3 pisze:chyba nie zaczailiście jak to ja mam
wybaczam , wybaczamvwarek pisze:dobra.. tu sie chłopaki naprodukowali o tulejach a my spamowanko..
zaczaiłem jak to masz tylko poprostu sie rypnołem wpisując reduktor zamiast korektor zmeczeniedziabi3 pisze:korektora
a nie reduktora
korektor jest na tylnej belce a reduktor w autach bez korektora na pompie w liczbie dwóch
na każde koło tylne
[ Dodano: 23 Lip 2009 22:21 ]
chyba nie zaczailiście jak to ja mam