Strona 2 z 2

: czw lip 23, 2009 21:11
autor: vwarek
miś fazi, a jak się przy wymianie nie wyciąga belki to korektor też trzeba odkręcić?

: czw lip 23, 2009 21:18
autor: miś fazi
a jak inaczej wyjmiesz długą śrubę lewej tulei jak nie odkręcisz reduktora , ja zawsze odkręcam belkę od podłogi razem 6 śrub , a potem się męczę nad korektorem , zawsze jak masz na wierzchu to coś zrobisz , a pod samochodem to horror

: czw lip 23, 2009 21:29
autor: dziabi3
wywalić korektor i tyle

wstawić reduktory na pompie

: czw lip 23, 2009 21:38
autor: vwarek
miś fazi pisze:a pod samochodem to horror
wczoraj byłem firmowym na geometrii u majstra i pytałem właśnie o wymianę tulei w golfie, majster powiedział 130 PLN bez wyciągania belki, czas trwania ok. 1,5h i muszę być przy aucie!! ale nie zapytałem o korektor.. ciekawe jak on to robi :blush:

: czw lip 23, 2009 22:17
autor: tympy mechanik
A pokażcie jeszcze jak stare wyciągacie :) Ciekły azot na tuleję?
następnym razem jak bedzie wiecej czasu to sie cos nakreci na ten temat
miś fazi pisze:jak jeszcze ktoś wymyśl coś na ten upierdliwy korektor , to wnioskuje o Nobla
a co do reduktora to pociesze co niektórych bo w vw z ABS nie ma reduktora ale popracujemy też nad wymontowaniem go :bajer:

: czw lip 23, 2009 22:20
autor: dziabi3
korektora



a nie reduktora



korektor jest na tylnej belce a reduktor w autach bez korektora na pompie w liczbie dwóch

na każde koło tylne

[ Dodano: 23 Lip 2009 22:21 ]
chyba nie zaczailiście jak to ja mam


niema na tylnej belce żadnego badziewia u mnie

za to na pompie mam reduktory ciśnienia aby tylne koła nie wyprzedzały mnie :grin:

: czw lip 23, 2009 22:27
autor: guti
miś fazi pisze:a jak inaczej wyjmiesz długą śrubę lewej tulei jak nie odkręcisz reduktora , ja zawsze odkręcam belkę od podłogi razem 6 śrub
mozna odkrecic wezyki , a pozniej wykrecic srube poprzeczna belki, na to samo wychodzi :)

: czw lip 23, 2009 23:16
autor: vwarek
dziabi3 pisze:chyba nie zaczailiście jak to ja mam
myślę, że czaję.. o takie cuś chodzi ?: http://www.allegro.pl/item692606777_reg ... da_ii.html

tylko ja się pytałem czy to działa np. jak wrzucisz 8 worków cementu do bagażnika to tył hamuje mocniej czy tak samo? sprawny korektor pod obciążeniem pozwoli się zatrzymać metr wcześniej niż reduktor a czasami pół metra brakuje do szkody całkowitej.. ;)

dobra.. tu sie chłopaki naprodukowali o tulejach a my spamowanko.. :grin:

: pt lip 24, 2009 00:00
autor: guti
vwarek pisze:dobra.. tu sie chłopaki naprodukowali o tulejach a my spamowanko.. :grin:
wybaczam , wybaczam :)

jak bedzie jeszcze jakas taka akcja to tez sie uwiczni na filmiku :) jakis swapik albo cos :)

: pt lip 24, 2009 12:40
autor: Dedi_S
Podziękował za filmik :D właśnie w najbliższym czasie musze wymienić je u siebie i zastanawiałem się jak to zrobić, żeby za mocno się nie napracować :kac:

: pt lip 24, 2009 22:23
autor: tympy mechanik
dziabi3 pisze:korektora



a nie reduktora



korektor jest na tylnej belce a reduktor w autach bez korektora na pompie w liczbie dwóch

na każde koło tylne

[ Dodano: 23 Lip 2009 22:21 ]
chyba nie zaczailiście jak to ja mam
zaczaiłem jak to masz tylko poprostu sie rypnołem wpisując reduktor zamiast korektor zmeczenie :bigok: :bajer: