Jakby sie komus nie chciało wciskac tulei :)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
vwarek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7388
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
Lokalizacja: zDolny Śląsk
Auto: Bora
Silnik: AQN

Post autor: vwarek » czw lip 23, 2009 21:11

miś fazi, a jak się przy wymianie nie wyciąga belki to korektor też trzeba odkręcić?


The quieter you become, the more you are able to hear...

Obrazek

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw lip 23, 2009 21:18

a jak inaczej wyjmiesz długą śrubę lewej tulei jak nie odkręcisz reduktora , ja zawsze odkręcam belkę od podłogi razem 6 śrub , a potem się męczę nad korektorem , zawsze jak masz na wierzchu to coś zrobisz , a pod samochodem to horror



Awatar użytkownika
dziabi3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 905
Rejestracja: pt maja 16, 2008 15:34
Lokalizacja: xxxxxxxx

Post autor: dziabi3 » czw lip 23, 2009 21:29

wywalić korektor i tyle

wstawić reduktory na pompie


był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0

Awatar użytkownika
vwarek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7388
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
Lokalizacja: zDolny Śląsk
Auto: Bora
Silnik: AQN

Post autor: vwarek » czw lip 23, 2009 21:38

miś fazi pisze:a pod samochodem to horror
wczoraj byłem firmowym na geometrii u majstra i pytałem właśnie o wymianę tulei w golfie, majster powiedział 130 PLN bez wyciągania belki, czas trwania ok. 1,5h i muszę być przy aucie!! ale nie zapytałem o korektor.. ciekawe jak on to robi :blush:


The quieter you become, the more you are able to hear...

Obrazek

Awatar użytkownika
tympy mechanik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1001
Rejestracja: śr mar 18, 2009 20:02
Lokalizacja: ERA
Kontakt:

Post autor: tympy mechanik » czw lip 23, 2009 22:17

A pokażcie jeszcze jak stare wyciągacie :) Ciekły azot na tuleję?
następnym razem jak bedzie wiecej czasu to sie cos nakreci na ten temat
miś fazi pisze:jak jeszcze ktoś wymyśl coś na ten upierdliwy korektor , to wnioskuje o Nobla
a co do reduktora to pociesze co niektórych bo w vw z ABS nie ma reduktora ale popracujemy też nad wymontowaniem go :bajer:



Awatar użytkownika
dziabi3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 905
Rejestracja: pt maja 16, 2008 15:34
Lokalizacja: xxxxxxxx

Post autor: dziabi3 » czw lip 23, 2009 22:20

korektora



a nie reduktora



korektor jest na tylnej belce a reduktor w autach bez korektora na pompie w liczbie dwóch

na każde koło tylne

[ Dodano: 23 Lip 2009 22:21 ]
chyba nie zaczailiście jak to ja mam


niema na tylnej belce żadnego badziewia u mnie

za to na pompie mam reduktory ciśnienia aby tylne koła nie wyprzedzały mnie :grin:


był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » czw lip 23, 2009 22:27

miś fazi pisze:a jak inaczej wyjmiesz długą śrubę lewej tulei jak nie odkręcisz reduktora , ja zawsze odkręcam belkę od podłogi razem 6 śrub
mozna odkrecic wezyki , a pozniej wykrecic srube poprzeczna belki, na to samo wychodzi :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
vwarek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7388
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
Lokalizacja: zDolny Śląsk
Auto: Bora
Silnik: AQN

Post autor: vwarek » czw lip 23, 2009 23:16

dziabi3 pisze:chyba nie zaczailiście jak to ja mam
myślę, że czaję.. o takie cuś chodzi ?: http://www.allegro.pl/item692606777_reg ... da_ii.html

tylko ja się pytałem czy to działa np. jak wrzucisz 8 worków cementu do bagażnika to tył hamuje mocniej czy tak samo? sprawny korektor pod obciążeniem pozwoli się zatrzymać metr wcześniej niż reduktor a czasami pół metra brakuje do szkody całkowitej.. ;)

dobra.. tu sie chłopaki naprodukowali o tulejach a my spamowanko.. :grin:


The quieter you become, the more you are able to hear...

Obrazek

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pt lip 24, 2009 00:00

vwarek pisze:dobra.. tu sie chłopaki naprodukowali o tulejach a my spamowanko.. :grin:
wybaczam , wybaczam :)

jak bedzie jeszcze jakas taka akcja to tez sie uwiczni na filmiku :) jakis swapik albo cos :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Dedi_S
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Dedi_S » pt lip 24, 2009 12:40

Podziękował za filmik :D właśnie w najbliższym czasie musze wymienić je u siebie i zastanawiałem się jak to zrobić, żeby za mocno się nie napracować :kac:


Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.

Awatar użytkownika
tympy mechanik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1001
Rejestracja: śr mar 18, 2009 20:02
Lokalizacja: ERA
Kontakt:

Post autor: tympy mechanik » pt lip 24, 2009 22:23

dziabi3 pisze:korektora



a nie reduktora



korektor jest na tylnej belce a reduktor w autach bez korektora na pompie w liczbie dwóch

na każde koło tylne

[ Dodano: 23 Lip 2009 22:21 ]
chyba nie zaczailiście jak to ja mam
zaczaiłem jak to masz tylko poprostu sie rypnołem wpisując reduktor zamiast korektor zmeczenie :bigok: :bajer:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 543 gości