Klakson

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

dario3103
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pn paź 27, 2008 23:22
Lokalizacja: Zdzieszowice

klakson mk4

Post autor: dario3103 » pn sie 03, 2009 10:19

Witam kolegöw!Podläcze sie pod wasz temat nie bede zakladal nowego.Mam golfa mk4 2000rok 1,9 tdi 116 ps.Pytanie mam o klakson.Jaki klakson mam w aucie 1 lub 2 klaksony bo träbi mi jakw maluchu.W passacie 96 rok mialem 2 jeden z przodu drugi w prawym nadkolu byl super glosny i bylo wporzo.A ten w mk 4 to jakis niewypal.Czy golfy mk4 majä tez 2 träby i sä one obok siebie albo tez w osobnych miejscach?A moze ma byc tylko jedna?Dziekuje za wskazöwki.


Vw jest ok...!!!

Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » pn sie 03, 2009 13:33

I ja mam ten problem (Golf III TDI "mocna" wersja a ma tak marny pipek że uszy bolą), chciałbym więc coś mocniejszego...
Pięknie brzmią sygnały z "lepszych" wersji Fiatów lub Alf Romeo (o ile może być lepszy Fiat
:vom: , ale sygnały mają akurat niezłe). Oryginały kosztują jednak majątek. Może ma więc ktoś doświadczenia, co kupić by nie żałować. Na allegro na ten przykład nie usłyszymy co kupujemy! Dołączam się więc do prośby o radę.
Co do zastosowanego w VW sygnału - nie ma reguły co jest w wozie zamontowane, czasem, jak u mnie, coś strasznie marnego. Należałoby posłuchać "na mieście" jak które VW trąbią...

I jeszcze odpowiedź Koledze Jozak: Każdy z dostępnych na rynku przekaźnik samochodowy da radę, mają zwykle obciążalność 20 lub 30 A i to w zupełności wystarcza. Może być np. model 541 Telpod-u lub odpowiednik.



Awatar użytkownika
Jozak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt mar 21, 2006 13:45
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: Jozak » ndz sie 09, 2009 10:11

Zico63b pisze:Każdy z dostępnych na rynku przekaźnik samochodowy da radę, mają zwykle obciążalność 20 lub 30 A i to w zupełności wystarcza. Może być np. model 541 Telpod-u lub odpowiednik.
Czyli możliwe, że wystarczyło zmienić przekaźnik, żeby działało????



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » ndz sie 09, 2009 11:11

No tak, mógł np. czas jakiś sobie gdzieś leżeć i styki mu zaśniedziały czy też normalnie był niesprawny. To że "pyka" nie znaczy że przesyła prąd!
Przekaźnik powinien być taki mały w czarnej obudowie, zwany "przekaźnikiem świateł od Poloneza" to już każdy wie o jaki chodzi. W obudowie żółtej lub czerwonej jest też do zastosowania ale ma inne połączenia.



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » ndz sie 09, 2009 11:12

Trzeba po prostu wstawić przekaźnik - jeżeli był klaksomn jednotonowy, to tego przekaźnika nie było - zamiast niego była zwora na panelu bezpieczników. Wyciągnij zworę, wstaw przekaźnik nr 53 i po temacie.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 349 gości