Strona 2 z 2

: pn lip 27, 2009 18:30
autor: mate64
luzur, jazma są identyczne dla każdej tarczy 256 i każdego motoru :bajer:

: pn lip 27, 2009 18:45
autor: luzur
mate64 pisze:luzur, jazma są identyczne dla każdej tarczy 256 i każdego motoru :bajer:
W MK2 ? Bo napewno nie w MK3.

Wypowiadam się tylko w tematach które osobiście przerabiałem :chytry:

Oczywiście mogę odkręcić przednie koło i zrobić zdjęcie mojego starego jażma od niewentylowanej tarczy na tle jażma z tarczą wentylowaną :)

: pn lip 27, 2009 22:10
autor: faust83
mate64, teoretycznie niekoniecznie musisz mieć racje...
pogrzebałem po katalogu TRW, poniżej oto co wykminiłem:

- PASSAT B4 90 KM
- do numeru 3AT000001 miał montowane jarzmo o symbolu BDA212 ( jest ono opisane jako docelowe do tarczy o grubości 13 mm ).

- PASSAT B4 90 KM - od numeru 3AT000002 miał montowane jarzmo o symbolu BDA214 ( jest ono opisane jako docelowe do tarczy o grubości 20 mm ).

Wedle powyższego akurat moje numery nadwozia łapią się na jarzmo BDA214, teoretycznie, w praktyce niebawem sprawdzę, natomiast kolega lazur mógł mieć jarzma BDA212 i musiał zmienić na BDA214, a w przypadku jaszczura, mógł on mieć zamontowane fabrycznie BDA214.

Dla ścisłości powyższe informacje sprawdzane były pod kątem B4 1,9 tdi. :smoke:

: pn lip 27, 2009 23:26
autor: luzur
Jarzmo do tarczy 13mm ma "szczeline" 15mm i w nią nie zmieści się tarcza 20mm bo ma o 5mm za dużo :grin:
A jarzmo o szczelinie 22 mm zmieści i tarcze 20mm i 13mm...

Ja najpierw kupiłem tarcze, chcę zamontować i zonk, musiałem dokupić jarzma.

Pozdr.

: pn lip 27, 2009 23:55
autor: faust83
...no i klasa wszystko jasne :bigok: dzięki lazur
czyli odkręcam kółko suwmiareczka w łape i ciach.
A ile dałeś za jarzmo do wentylowanej?

: wt lip 28, 2009 10:12
autor: luzur
faust83 pisze:...no i klasa wszystko jasne :bigok: dzięki lazur
czyli odkręcam kółko suwmiareczka w łape i ciach.
A ile dałeś za jarzmo do wentylowanej?
50 albo 55 zł za oba :chytry:
Pozdr.