Strona 2 z 2

: śr lip 22, 2009 21:25
autor: Matador
wojtas4589 pisze:a amortyzatory to nie wiem czy się długością różniły, może tylko twadością, nie mam pojęcia, ale jeśli są dużo droższe od zwykłych to napewno nie warto przepłacać
ja nie muszę wszystkiego wiedzieć, podałem nr-y fabryczne wszystkich amortyzatorów, więc jak ktoś będzie chciał znaleźć różnicę to pewnie poszuka i znajdzie, z tego co pamiętam było o 10mm krótsze tłoczysko a w GTI o 15mm, jak znajdę gdzieś przy okazji info to dorzucę, napisałem też że część osób montuje "zwykłe" amortyzatory do GT i jeżdżą, decyzje które kupić pozostawiam autorowi wątku bo to jego pieniądze - nie moje..
mogę najwyżej podpowiedzieć ,by od razu kupić odboje i osłony, bo jak amortyzator padnięty to im pewnie też się dostało..

: śr lip 22, 2009 21:35
autor: marol_10
MATADOR masz racje, przeciez GTI czy GT jest fabrycznie niższe o pare mm, zapomniałem o tym, ale nic sie nie stanie jak wsadzi ktoś zwykle amorki na fabryczne spręzyny tych obu wersji które sa krótsze czy odwrotnie.

: śr lip 22, 2009 21:45
autor: Matador
marol_10 pisze:nic sie nie stanie jak wsadzi ktoś zwykle amorki na fabryczne spręzyny tych obu wersji które sa krótsze czy odwrotnie.
spokojnie można włożyć do zawieszenia GT "zwykłe" amortyzatory ,ale jeśli ktoś chce mieć jak w oryginale wybór należy do tego kto płaci :grin:

: czw lip 23, 2009 09:51
autor: rafal1234567899
dzięki pomoc

[ Dodano: 23 Lip 2009 10:07 ]
a mam jeszcze pytanie do Matadora znalazłem amortyzatory o takim oznaczeniu 1H0 513 031 B co oznacza ta literka "B"

: czw lip 23, 2009 10:54
autor: wojtas4589
jaszczur pisze:PinkFloyd, 1H9 513 031 S to jest oznaczenie amora tył zwykłetgo do varianta a to na trudne warunki drogowe 1H9 513 031 T
p=779555&highlight=#779555 tu masz przód do varianta 1H0 413 031 P zwykły oraz na trudne warunki drogowe 1H0 413 031 L
a tu do zwykłych 1H0 413 031 przód i zalezy tez od nr nadwozia bo sa 2 rodzaje tu 2 rodzaj 1H0 413 031 P teraz tył 1H0 513 031 Di wzmocniony na trudne warunki drogowe 1H0 513 031 Bprzody sa takie same jak w zwykłych a tył juz inny
a tu masz odnosnie sprężyn http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?

: czw lip 23, 2009 11:17
autor: luzur
A mi się wydaje że GT nie siedzi niżej, natomiast GTI -20mm.

Mam GT na ori sprężynach i jest auto offroad-owe :grin:

Pozdr.

: czw lip 23, 2009 15:43
autor: Matador
luzur pisze:Mam GT na ori sprężynach i jest auto offroad-owe
przyzwyczaiłeś się do częstego widoku obniżonych mk3 ,rzeczywiście GT w oryginale wygląda jak tapcznka :grin:

[ Dodano: 23 Lip 2009 15:49 ]
luzur pisze:A mi się wydaje że GT nie siedzi niżej, natomiast GTI -20mm.
według tabelki na doppel-wober wynika ,że GT -10mm ,a GTI -20mm