Jakie zawieszenie mk3 ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Matador
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 09:15
Lokalizacja: miasto fabrykantów

Post autor: Matador » śr lip 22, 2009 21:25

wojtas4589 pisze:a amortyzatory to nie wiem czy się długością różniły, może tylko twadością, nie mam pojęcia, ale jeśli są dużo droższe od zwykłych to napewno nie warto przepłacać
ja nie muszę wszystkiego wiedzieć, podałem nr-y fabryczne wszystkich amortyzatorów, więc jak ktoś będzie chciał znaleźć różnicę to pewnie poszuka i znajdzie, z tego co pamiętam było o 10mm krótsze tłoczysko a w GTI o 15mm, jak znajdę gdzieś przy okazji info to dorzucę, napisałem też że część osób montuje "zwykłe" amortyzatory do GT i jeżdżą, decyzje które kupić pozostawiam autorowi wątku bo to jego pieniądze - nie moje..
mogę najwyżej podpowiedzieć ,by od razu kupić odboje i osłony, bo jak amortyzator padnięty to im pewnie też się dostało..



Awatar użytkownika
marol_10
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pt sty 23, 2009 21:01
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: marol_10 » śr lip 22, 2009 21:35

MATADOR masz racje, przeciez GTI czy GT jest fabrycznie niższe o pare mm, zapomniałem o tym, ale nic sie nie stanie jak wsadzi ktoś zwykle amorki na fabryczne spręzyny tych obu wersji które sa krótsze czy odwrotnie.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=219213

Awatar użytkownika
Matador
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 09:15
Lokalizacja: miasto fabrykantów

Post autor: Matador » śr lip 22, 2009 21:45

marol_10 pisze:nic sie nie stanie jak wsadzi ktoś zwykle amorki na fabryczne spręzyny tych obu wersji które sa krótsze czy odwrotnie.
spokojnie można włożyć do zawieszenia GT "zwykłe" amortyzatory ,ale jeśli ktoś chce mieć jak w oryginale wybór należy do tego kto płaci :grin:



rafal1234567899
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: wt kwie 21, 2009 14:44
Lokalizacja: Gryfów Śl.
Kontakt:

Post autor: rafal1234567899 » czw lip 23, 2009 09:51

dzięki pomoc

[ Dodano: 23 Lip 2009 10:07 ]
a mam jeszcze pytanie do Matadora znalazłem amortyzatory o takim oznaczeniu 1H0 513 031 B co oznacza ta literka "B"



wojtas4589
Wamia Mazury
Posty: 1250
Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
Auto: Golf V
Silnik: BKC
Kontakt:

Post autor: wojtas4589 » czw lip 23, 2009 10:54

jaszczur pisze:PinkFloyd, 1H9 513 031 S to jest oznaczenie amora tył zwykłetgo do varianta a to na trudne warunki drogowe 1H9 513 031 T
p=779555&highlight=#779555 tu masz przód do varianta 1H0 413 031 P zwykły oraz na trudne warunki drogowe 1H0 413 031 L
a tu do zwykłych 1H0 413 031 przód i zalezy tez od nr nadwozia bo sa 2 rodzaje tu 2 rodzaj 1H0 413 031 P teraz tył 1H0 513 031 Di wzmocniony na trudne warunki drogowe 1H0 513 031 Bprzody sa takie same jak w zwykłych a tył juz inny
a tu masz odnosnie sprężyn http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?



luzur
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: sob gru 27, 2008 02:14
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: luzur » czw lip 23, 2009 11:17

A mi się wydaje że GT nie siedzi niżej, natomiast GTI -20mm.

Mam GT na ori sprężynach i jest auto offroad-owe :grin:

Pozdr.



Awatar użytkownika
Matador
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 09:15
Lokalizacja: miasto fabrykantów

Post autor: Matador » czw lip 23, 2009 15:43

luzur pisze:Mam GT na ori sprężynach i jest auto offroad-owe
przyzwyczaiłeś się do częstego widoku obniżonych mk3 ,rzeczywiście GT w oryginale wygląda jak tapcznka :grin:

[ Dodano: 23 Lip 2009 15:49 ]
luzur pisze:A mi się wydaje że GT nie siedzi niżej, natomiast GTI -20mm.
według tabelki na doppel-wober wynika ,że GT -10mm ,a GTI -20mm
Ostatnio zmieniony czw lip 23, 2009 15:50 przez Matador, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 325 gości