Strona 2 z 2

: czw lip 16, 2009 16:20
autor: rockefelervwmk2
dzieki za info dotyczace turbiny

: czw lip 16, 2009 17:01
autor: guti
pnowak2 pisze:tez myslalem o 1.8, ale obecny 1.6 pali ok 6l w trasie i 7 - 7,5 w miescie co mnie odwiodlo od swapa na dluzszy czas.
mój pali 8 w trasie ... GAZU :) i 10 w miescie .. gazu :)
a 15 Km wiecej czasem sie przydaje :)
tak zawsze jest, spalanie podobne w takich silnikach , jazda zupełnie inna, tak samo jest z jakas mk III 2.0 :) spalania podobne, a juz min 25 KM to juz robi wrazenie zaraz po zmianie miejsca siedzenia :)

: czw lip 16, 2009 17:43
autor: rockefelervwmk2
moze i masz racje

: czw lip 16, 2009 18:28
autor: pnowak2
tez bym tak chcial ale moje lpg powodowalo duzo problemow + to lpg I generacji i ciagle pamietanie i przelaczanie reczne lpg/benzyna mnie denerwowalo + malo miejsca w bagazniku :)

: czw lip 16, 2009 18:43
autor: rockefelervwmk2
dokladnie malo miejsca w bagazniku i to ciagle przelaczanie a zwlaszcza ze jak ccesz cos wstawic do bagaznika jakies audio to juz wogole brak miejsca

: czw lip 16, 2009 18:52
autor: rysiektr
butla w koło i po problemie

: czw lip 16, 2009 21:46
autor: guti
rockefelervwmk2 pisze:dokladnie malo miejsca w bagazniku i to ciagle przelaczanie


butla w koło, a instalacje zalozyc taka niby II gen, al bz krokowca ;) samo sie przełacza przy danych obrotach i nie trzeba pamietac zeby sam sie przełaczało, ja mam II gen ale z krokowcem , przez 5 lat mnie nie zawiodła :)

: czw lip 16, 2009 22:53
autor: rockefelervwmk2
chyba ze tek jak mowisz ze samo sie przelacza no to jeszcze ujdzie

[ Dodano: 17 Lip 2009 10:14 ]
ale i tak nie jestem do tego przekonany ja tam wole benzynke wlewac do baku i tylko benzynke bynajmniej wiem ze jade