turbina do 1.6 z 1983 roku gaznik

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
rockefelervwmk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr lip 15, 2009 22:57
Lokalizacja: Główczyce
Kontakt:

Post autor: rockefelervwmk2 » czw lip 16, 2009 16:20

dzieki za info dotyczace turbiny



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » czw lip 16, 2009 17:01

pnowak2 pisze:tez myslalem o 1.8, ale obecny 1.6 pali ok 6l w trasie i 7 - 7,5 w miescie co mnie odwiodlo od swapa na dluzszy czas.
mój pali 8 w trasie ... GAZU :) i 10 w miescie .. gazu :)
a 15 Km wiecej czasem sie przydaje :)
tak zawsze jest, spalanie podobne w takich silnikach , jazda zupełnie inna, tak samo jest z jakas mk III 2.0 :) spalania podobne, a juz min 25 KM to juz robi wrazenie zaraz po zmianie miejsca siedzenia :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
rockefelervwmk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr lip 15, 2009 22:57
Lokalizacja: Główczyce
Kontakt:

Post autor: rockefelervwmk2 » czw lip 16, 2009 17:43

moze i masz racje



Awatar użytkownika
pnowak2
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: pt lut 13, 2009 15:32
Lokalizacja: Łaziska Górne
Kontakt:

Post autor: pnowak2 » czw lip 16, 2009 18:28

tez bym tak chcial ale moje lpg powodowalo duzo problemow + to lpg I generacji i ciagle pamietanie i przelaczanie reczne lpg/benzyna mnie denerwowalo + malo miejsca w bagazniku :)



Awatar użytkownika
rockefelervwmk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr lip 15, 2009 22:57
Lokalizacja: Główczyce
Kontakt:

Post autor: rockefelervwmk2 » czw lip 16, 2009 18:43

dokladnie malo miejsca w bagazniku i to ciagle przelaczanie a zwlaszcza ze jak ccesz cos wstawic do bagaznika jakies audio to juz wogole brak miejsca



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » czw lip 16, 2009 18:52

butla w koło i po problemie


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » czw lip 16, 2009 21:46

rockefelervwmk2 pisze:dokladnie malo miejsca w bagazniku i to ciagle przelaczanie


butla w koło, a instalacje zalozyc taka niby II gen, al bz krokowca ;) samo sie przełacza przy danych obrotach i nie trzeba pamietac zeby sam sie przełaczało, ja mam II gen ale z krokowcem , przez 5 lat mnie nie zawiodła :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
rockefelervwmk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr lip 15, 2009 22:57
Lokalizacja: Główczyce
Kontakt:

Post autor: rockefelervwmk2 » czw lip 16, 2009 22:53

chyba ze tek jak mowisz ze samo sie przelacza no to jeszcze ujdzie

[ Dodano: 17 Lip 2009 10:14 ]
ale i tak nie jestem do tego przekonany ja tam wole benzynke wlewac do baku i tylko benzynke bynajmniej wiem ze jade



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 467 gości