Strona 2 z 2

: śr paź 26, 2005 13:59
autor: tauka
hmmm a masz stary czy nowy dowod. Bo w starym to było...A numer bedzie na bliku silnika pod aparatem zapłonowym. Przynajmniej tak u mnie jest. W każdym razie jak stoisz przodem do auta do po twojej prawej stronie, czyli po przeciwnej stronie niż paski.

: śr paź 26, 2005 22:14
autor: matys_10
Udany zakup, mam podobnego tylko roczek starszego. pozdrawiam

: pt gru 09, 2005 01:22
autor: Red Erik
Witam.
Też niedawno kupiłem Golfa z silnikiem 1.3 kat z 90' roku jest na pełnym wtrysku i pali mi w cyklu mieszanym będzie ponad 9 l/100km niektórzy twierdzą że to wina Katalizatora żebym go wywalił wstawił w środek rórke i będzie git, no ale co z sondą lambda ?

: pt gru 09, 2005 01:26
autor: tauka
Słuchaj jeżeli jeździsz w butach z ołowiu potrafi tyle połknąc zwłaszcza w zimie. Sonda nie jest w katalizatorze tylko przed katalizatorem. możesz rurkę tak sprytnie wspawać, żeby nie zasłaniała sondy. Ale przed wstawianiem rurki sprawdź najpierw czy masz KATa zuzytego, bo jezeli nie to szkoda go psuc. Na mocy i tak nie zyska. A spalanie może byc winą nie tylko katalizatroa ale wielu innych rzeczy. Nawt tego w jakich butach jeździsz :P

: pt gru 09, 2005 10:38
autor: Red Erik
Staram się jeździć spokojnie, co prawda w okresie tzw letnim mam koła 15' i opony 195 ale nadal uważam że 9 L to sporo za dużo .
Jak sprawdzić czy katalizator jest zapchany , analiza spalin ?
Słyszałem też że końcówki wtrysków mogą być zużyte czy są to elementy wymienialne ?
A jak ty tauka poradziłeś sobie ze spalaniam bo z tego co wyczytałem wynika że u ciebie spadło sporo. Sonda ? czy cosik innego.
Pozdrawiam.[/b]

: pt gru 09, 2005 10:51
autor: tauka
Sonda regulacje przepływomierza i ustawienie zapłonu. To wszystko w sumie dało tak małe spalanie :D

: pt gru 09, 2005 10:58
autor: Red Erik
Dzieki.

Ups chyba się powtórzyłem w innym poście :)
Sorki

Pozdrawiam.

: pt gru 09, 2005 11:39
autor: Goofi
RedmaN: z ta delikatnoscia podczas jazdy nie przesadzaj, staraj sie tak przezucac biegi by podczas jazdy (nie mowie o jalowym i ruszaniu) nobroty nie schodzily za bardzo ponizej 2 tys. (nie wiem czy masz obrotomierz). Jak sa za niskie, to nie jest dobrze bo panewki sie wysilaja i silnikowi brakuje momentu.

: pt gru 09, 2005 14:43
autor: RedmaN
Obrotomierza neistety nei mam, ale dzieki za rade :)

a tego numeru silnika nie moge znaleść, szukałem od prawej od lewej, albo slepy jestem albo nie wiem \^^/ jeszcze sie pod auto nie wczołgiwałem, i silnika nie wyciagałem, :)
juz nie wiem gdzie patrzeć

: pt gru 09, 2005 14:58
autor: czyś
tauka pisze:hmmm a masz stary czy nowy dowod. Bo w starym to było...A numer bedzie na bliku silnika pod aparatem zapłonowym. Przynajmniej tak u mnie jest. W każdym razie jak stoisz przodem do auta do po twojej prawej stronie, czyli po przeciwnej stronie niż paski.
Numer silnika bity mam na poziomej części bloku, na wysokości uszczelki pod głowicą, nad alternatorem (1.3 MH). Gazu powinien w mieście przy rozsądnej jeździer palić ok. 10 litrów. Rekord po mieście 9 l gazu. Mi tyle palił, potem więcej bo padła głowica, stopniowo od tych 9-10 doszedł do 12.5!. Teraz po naprawie sprawdzę ile (ale 8-8.5 paliwa to norma, x 1.2 i wychodzi, że powinien palić ok. 10 literków gazu).

: pt gru 09, 2005 20:46
autor: Dark NOS
Gratuluje zakupu :bigok:
Mam identycznego i jak narazie musiałem zmienić filtr powietrza i przewody, z jednego to iskry szły :shock:
życze szerokiej drogi :pub:

: pn gru 12, 2005 21:57
autor: Misiek72
Posiadam takiego samego Golfika rocznik 90 Spalanie gazu w trasie 9 litrów a w mieście około 11.Największy problem miałem z odmą która w zimę lubi zamarzać i może wywalić ci olej z silnika :satan:http://forum.vwgolf.pl/images/smiles/satan.gif .Poszukaj na forum jest troche porad jak zrobić z nią porządek.