Strona 2 z 2
: ndz lip 12, 2009 16:11
autor: miś fazi
usłyszysz , zawsze coś słychać jak się włączy
: ndz lip 12, 2009 16:12
autor: Byku21
albo podniesiesz maskę i zobaczysz...
: ndz lip 12, 2009 16:13
autor: jegor
Tak musisz podnieść maske albo nasłuchiwać
bedzie go słuchać jak staniesz blisko
widać ze dla Ciebie to czarna magia
: ndz lip 12, 2009 16:13
autor: miś fazi
nawet jak auto całkowicie wyłączysz to wentylator chłodnicy będzie pracował aż nie ostygnie do temperatury wyłączenia około 89 stopni
[ Dodano: 12 Lip 2009 16:15 ]
jegor pisze:Tak musisz podnieść maske albo nasłuchiwać
bedzie go słuchać jak staniesz blisko
widać ze dla Ciebie to czarna magia
ale sie nie kryje z tym , i pyta , a kto pyta nie błądzi
: ndz lip 12, 2009 16:50
autor: janowskm
jegor pisze:Tak musisz podnieść maske albo nasłuchiwać
bedzie go słuchać jak staniesz blisko
widać ze dla Ciebie to czarna magia
jakbyś miał swój pierwszy samochód miesiąc to też byłaby dla Ciebie czarna magia
: ndz lip 12, 2009 16:52
autor: miś fazi
niedziela , dajcie na luz
: ndz lip 12, 2009 17:12
autor: janowskm
miś fazi pisze:nawet jak auto całkowicie wyłączysz to wentylator chłodnicy będzie pracował aż nie ostygnie do temperatury wyłączenia około 89 stopni
tylko ze ten wentylator nie uruchamia się, wrzuciłem na 1 bieg i tak z 10 minut i osiagnęło 90 stopni i stanęło nie chce iść wyżej i co na to powiecie?
Pozdrawiam
[ Dodano: 12 Lip 2009 17:27 ]
miś fazi pisze:odepnij akumulator na jakieś pół godzinki , podłącz go na nowo , uruchom silnik i bez dotykania pedału gazu pozwól mu pracować do momentu aż włączy się wentylator , miałem to samo
dzięki za pomoc
: ndz lip 12, 2009 17:28
autor: miś fazi
90 stopni to jeszcze troszke za mało , ale jeśli się nie uruchamia to albo wina termowyłącznika w chłodnicy , samego silnika wiatraka , instalacji , lub najprościej samego bezpiecznika w skrzynce bezpieczników , u Ciebie powinien to być F19 , licząc bezpieczniki z lewej do prawej to 19 bezpiecznik o wartości 30 A
[ Dodano: 12 Lip 2009 17:31 ]
90 stopni to optymalna i prawidłowa temperatura pracy silnika
: ndz lip 12, 2009 18:07
autor: Byku21
Ale jak wyżej nie chce iść to termostat także uwalony...U mnie było podobnie...
: ndz lip 12, 2009 18:17
autor: miś fazi
Byku21 pisze:Ale jak wyżej nie chce iść to termostat także uwalony...U mnie było podobnie...
zgadzam się z Tobą , ale tylko jeśli jedzie , na postoju jak silnik pracuje , to owszem nagrzewanie potrwa dłużej , ale jednak powinna się podnosić temperatura do czasu włączenia wentylatora
: sob lip 18, 2009 11:58
autor: janowskm
miś fazi pisze:odepnij akumulator na jakieś pół godzinki , podłącz go na nowo , uruchom silnik i bez dotykania pedału gazu pozwól mu pracować do momentu aż włączy się wentylator , miałem to samo
w sumie od tego czasu gdy obrotomierz ustabilizował się to jechaliśmy 10 minut, ponieważ rzadko jeździmy a teraz samochód nie chce zapalić ani na gazie ani na benzynie, raz zapalił na benzynie ale ledwo
w czym może być problem, w sumie samochód nie dawno kupowany był przegładany przez mechaników, na zapłonie pali sie aukumulator ale chyba tak powinni być , poźniej jak zapali to gaśnie
gdy przekręcam ryk zapłonu jest ale nie zapala, wszystkie płyny posprawdzałem
w czym może być problem?
: sob lip 18, 2009 15:50
autor: miś fazi
do sprawdzenia cewka zapłonowa , kopułka , palec rozdzielacza , czy jest w ogóle iskra