Strona 2 z 2

: ndz lip 12, 2009 16:11
autor: miś fazi
usłyszysz , zawsze coś słychać jak się włączy

: ndz lip 12, 2009 16:12
autor: Byku21
albo podniesiesz maskę i zobaczysz...

: ndz lip 12, 2009 16:13
autor: jegor
Tak musisz podnieść maske albo nasłuchiwać :) bedzie go słuchać jak staniesz blisko :) widać ze dla Ciebie to czarna magia :)

: ndz lip 12, 2009 16:13
autor: miś fazi
nawet jak auto całkowicie wyłączysz to wentylator chłodnicy będzie pracował aż nie ostygnie do temperatury wyłączenia około 89 stopni

[ Dodano: 12 Lip 2009 16:15 ]
jegor pisze:Tak musisz podnieść maske albo nasłuchiwać :) bedzie go słuchać jak staniesz blisko :) widać ze dla Ciebie to czarna magia :)



ale sie nie kryje z tym , i pyta , a kto pyta nie błądzi

: ndz lip 12, 2009 16:50
autor: janowskm
jegor pisze:Tak musisz podnieść maske albo nasłuchiwać :) bedzie go słuchać jak staniesz blisko :) widać ze dla Ciebie to czarna magia :)
jakbyś miał swój pierwszy samochód miesiąc to też byłaby dla Ciebie czarna magia :)

: ndz lip 12, 2009 16:52
autor: miś fazi
niedziela , dajcie na luz

: ndz lip 12, 2009 17:12
autor: janowskm
miś fazi pisze:nawet jak auto całkowicie wyłączysz to wentylator chłodnicy będzie pracował aż nie ostygnie do temperatury wyłączenia około 89 stopni

tylko ze ten wentylator nie uruchamia się, wrzuciłem na 1 bieg i tak z 10 minut i osiagnęło 90 stopni i stanęło nie chce iść wyżej i co na to powiecie?

Pozdrawiam

[ Dodano: 12 Lip 2009 17:27 ]
miś fazi pisze:odepnij akumulator na jakieś pół godzinki , podłącz go na nowo , uruchom silnik i bez dotykania pedału gazu pozwól mu pracować do momentu aż włączy się wentylator , miałem to samo
dzięki za pomoc

: ndz lip 12, 2009 17:28
autor: miś fazi
90 stopni to jeszcze troszke za mało , ale jeśli się nie uruchamia to albo wina termowyłącznika w chłodnicy , samego silnika wiatraka , instalacji , lub najprościej samego bezpiecznika w skrzynce bezpieczników , u Ciebie powinien to być F19 , licząc bezpieczniki z lewej do prawej to 19 bezpiecznik o wartości 30 A

[ Dodano: 12 Lip 2009 17:31 ]
90 stopni to optymalna i prawidłowa temperatura pracy silnika

: ndz lip 12, 2009 18:07
autor: Byku21
Ale jak wyżej nie chce iść to termostat także uwalony...U mnie było podobnie...

: ndz lip 12, 2009 18:17
autor: miś fazi
Byku21 pisze:Ale jak wyżej nie chce iść to termostat także uwalony...U mnie było podobnie...



zgadzam się z Tobą , ale tylko jeśli jedzie , na postoju jak silnik pracuje , to owszem nagrzewanie potrwa dłużej , ale jednak powinna się podnosić temperatura do czasu włączenia wentylatora

: sob lip 18, 2009 11:58
autor: janowskm
miś fazi pisze:odepnij akumulator na jakieś pół godzinki , podłącz go na nowo , uruchom silnik i bez dotykania pedału gazu pozwól mu pracować do momentu aż włączy się wentylator , miałem to samo
w sumie od tego czasu gdy obrotomierz ustabilizował się to jechaliśmy 10 minut, ponieważ rzadko jeździmy a teraz samochód nie chce zapalić ani na gazie ani na benzynie, raz zapalił na benzynie ale ledwo
w czym może być problem, w sumie samochód nie dawno kupowany był przegładany przez mechaników, na zapłonie pali sie aukumulator ale chyba tak powinni być , poźniej jak zapali to gaśnie
gdy przekręcam ryk zapłonu jest ale nie zapala, wszystkie płyny posprawdzałem

w czym może być problem?

: sob lip 18, 2009 15:50
autor: miś fazi
do sprawdzenia cewka zapłonowa , kopułka , palec rozdzielacza , czy jest w ogóle iskra