Strona 2 z 2

: pn lip 13, 2009 21:43
autor: steyr
filip85 pisze:Aha, dzięki to mnie uspokoiłeś

[ Dodano: 13 Lip 2009 19:38 ]
Aha, ale kręciłem, mając zdjęty pasek, nic nie mogłem pogiąć?
jak to? przeta tak niemożna,pewnie chciałes wrócic na znak na wale przy zdjetym pasku i przekresiłes wałem o 360 stopni? pamietaj ze wał główny kreci sie 2 razy szybciej niz wałek rozrzadu.

: pn lip 13, 2009 21:54
autor: filip85
no właśnie tak zrobiłem, bo nie mogłem tych śrub odkręcić

: pn lip 13, 2009 22:25
autor: steyr
filip85 pisze:no właśnie tak zrobiłem, bo nie mogłem tych śrub odkręcić
tos se dorobił,i próbowałeś odpalac?niebyło czasem jakis stuków? neiwiem jak jest w golfach czy twój 1.6 jest kolizyjny,przekrecajac wał o pełen obrót wałek rozrzadu musiałbys przekrecic o równe 180 stopni [ o połowe obrotu ] w takim wypadku nieodpali ci chocbys jak kombinował,rozbierz rozrzad,ustaw na znaki koło wałka rozrzad,zdejmij pasek,obróc wałem do tyłu [ w lewo ] o pełen obrót zeby sie znak pokrył,załoz pasek,przekrec wałem o 2 obroty i sprawdz czy sie znaki zeszły na obu kołach,jak nie,jest mozliwosc ze przy twoich kombinacjach z wałem rozrzad przeskoczył o który zabek,jali tak jest to sciagnij pasek i ustaw odpowiednio na znaki i załoz zpowrotem pasek, na przyszłosc przy wymianie paska i itp po sciagnieciu paska jak silnik jest na znakach niekrecimy ani wałem ani wałkiem rozrzadu.