Strona 2 z 2

: pn paź 24, 2005 17:03
autor: tomyart
b8tz pisze:tzn...?
że jest wkręcony nie tylko przy cylinderku ale drugi koniec też gdzieś musi być wkręcony (do przewodu elastycznego) a jak tam też nie pójdzie odkręcić? :grin:

: pn paź 24, 2005 17:30
autor: KUSTO
są specjalne klucze w motoryzacyjnym do odkręcania przewodów od cylinderka koszt ok 10 zł a zero p....a czyba że przewodzik sie kręci ze śrubką wtedy problem

: pn paź 24, 2005 17:58
autor: Misza
tomyart pisze:
b8tz pisze:tzn...?
że jest wkręcony nie tylko przy cylinderku ale drugi koniec też gdzieś musi być wkręcony (do przewodu elastycznego) a jak tam też nie pójdzie odkręcić? :grin:

uuuu, to by była lipa :) wtedy i elastyczny leci

: pn paź 24, 2005 22:31
autor: b8tz
Poradzilem sobie juz :) Wystarczylo krecic cylinderkiem a przewod trzymac i puscilo...... :) Musze sie jeszcze w nową gumke tłoczka zaopatzyc i juz skladam wszystko i mozna jezdzic:D

: pn paź 24, 2005 23:16
autor: Misza
no to git... nie ma to jak satysfakcja z własnoręcznej naprawy :)

: pn paź 24, 2005 23:33
autor: KUSTO
i jak to przysłowie mówi gdy przewód cały też kierowca zadowolony

: wt paź 25, 2005 00:18
autor: Kapibara
no jak ja wymienialem szczeki i plyn to mi to calutk idzien zajelo masakra! ale satysfakcja byla ogromna

: wt paź 25, 2005 08:11
autor: Arcturus
ja to robiłem w ten sposób ze odciołem przewód hamulcowy przy nakretce i uzylem klucza oczkowego a potem wsadziłem nowy przewód miedzianyza całe 8 PLN drugo koniec wkreca sie do przewodu elastycznego idacego do korektora siły hamowania
pozatym jak nieda sie odkrecic to go zetnij przy samyej osłonie bebna odkrec dwa imbusy mocujące cylinderek i założ nowy cylinderek i przewód!
pozdrawiam!!