Strona 2 z 2

: pn lip 06, 2009 00:39
autor: Toledziak
Troszkę się z Tobą nie zgodzę. Za komplet tulei Lemfordera, czyli 2 sztuki, dałem niecałe 100 zł, czyli cene 2ch chińskich wahaczy, stawiam że jest dużo droższy. Nie wydaje mi się żeby ten element w oryginale był niewiele droższy od kompletu tulei. Może się mylę, poza tym kwestia ceny zależy od możliwości finansowych danej osoby. Dla jednych 50 zł to malutko dla innych zaś jakaś już konkretniejsza kwota.

: pn lip 06, 2009 01:00
autor: Tomek_Dx
Na ruszajace sie koło w przód i tył jest rada. Zamiast wycietych tulei wkładasz pełne o numerze oryginału 8N0 407 181B. Są one stosowane w Seacie Cuprze ale pasuja plug&play do wszystkich aut grupy VAG.
Po wymianie same zalety
1) Nieważne jak je montujesz (sa pełne krażki gumowe:)
2) Koło w końcu nie chodzi przód tył podczas hamowania czy przyspieszania co zazwyczaj powoduje ściąganie nawet przt nowych wyciętych tylejach
3) Komfort jazdy ten sam
4) Żywotność kilka razy dłuższa niż standardowych
5) Cena ta sama!!! Lemforder 50 pln za sztukę oryginał w VW 74,-

Sam zakładałem w VW z 93 roku i w Skodzie z 2004 także sprawa przetestowana.

: pn lip 06, 2009 11:00
autor: Zimny Chirurg
A więc mówiłem ze oryginalne sie bardziej opłaca całe wahacze niz tuleje.
Lemforder 2 tuleje 100 zł na dodatek następne 100 zł wymiana a cały kompletyn wahacz Lemfordera 150 zł a więc co sie tu bardziej opłaca. A wymienić wahacz to śmieszna sprawa.
Ciekawe ile kasuja u mechaników za zmiane wahaczy(tulei)???


Pozdro

ZC