woda z tlumnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krzysio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: pn sie 15, 2005 06:53
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzysio » sob paź 22, 2005 18:07

może i mają ople ale samemy cos wiercić nie polecam, efektu można się domyśleć


[you] dobrze że jeździsz vw

rys

Post autor: rys » ndz paź 23, 2005 08:27

Goofi pisze:Woda w gazie to norma, ktos mi powiedzial, ze ona jest jego nosnikiem.
Ktoś jeszcze napisał o sprężonym powietrzu w LPG jakoś dziwnie mocno zawilgoconym.



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » ndz paź 23, 2005 11:00

taaaa medrcy swiata. a jak wytlumaczycie ze po jakims czasie wchodzi do butli coraz mniej gazu???Rozbieralem kiedys jedynke w gazie, zawor odkrecony bo nie mialo byc duzo gazu to wypuscilismy do atmosfery resztke , zawory odkrecone a tam w butli cos bulgocze jeszcze, troche bylo problemu zeby to wylac , to samo zrobil koles na gazowni jak pojchalem zatankowac butle normalna do kuchenki, okrecil zawor ruszyl butla i zaczelo sie cos w srodku przelewac, przechylil butle i wylal zawartosc.No ale to nie moze byc przeciez woda prawda??I ten sam koles na gazowni powiedzial ze niektorzy sprzedawcy wala w *#cenzura#* i taki gaz sprzedaja.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Goofi
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
Lokalizacja: WarszaVWa
Kontakt:

Post autor: Goofi » ndz paź 23, 2005 13:08

Jak wiadomo LPG to mieszanka propanu z butanem, niektorzy daja wiecej butanu, ktory jest tanszy i sie nie pali i potrzefi potem zalegac w butli



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » ndz paź 23, 2005 14:48

a ja wiem swoje i ufam kolesiowi na stacji bo juz mi nie o takich przekratech opowiadal:)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
krzysio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: pn sie 15, 2005 06:53
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzysio » pn paź 24, 2005 13:17

prawda jest taka że nie połaca sie tankować tanio (chyba że ktoś chce mieć do 50l butli zatankowane 55) Najlepiej jechać na jakiś lotos albo orlen, tam masz gaz lepszej jakości (choć nie zawsze)


[you] dobrze że jeździsz vw

Awatar użytkownika
paulox
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 397
Rejestracja: sob sie 28, 2004 12:56
Lokalizacja: Darlowo
Kontakt:

Post autor: paulox » pn paź 24, 2005 14:25

fibolek pisze:Panowie jak wy chcecie do LPG wodę wcisnąć.Dobra a jeśli nawet to przecież na wodzie nie pojedziesz bo co przeleci przez silnik tak bez echa.Nie piszcie głupot bo ja to przerabiałem woda lekko kapała z rury a gdy zmieniłem wydech i założyłem strumienice to przestała.Owszem dodają do gazu sprężone powietrze bąź inne tańsze nieszlachetne gazy,ale o wodzie to nie słyszałem.

[ Dodano: Sob Paź 22, 2005 10:52 ]
rys a tak poza tym to skąd ty możesz wiedzieć (pewnie z kątowni)jeździsz chociaż na LPG,jeśli tak to się dokształć bo już teraz szkoda mi twojego auta.Bez obrazy Kolego
Nikt nie pisze przeciez ze woda w tlumiku sie bierze bo gaz jest chrzczony wodą :rotfl: Przeciez tak nie jest.

wiesz skąd sie woda bierze? Poczytaj o zasadzie dzialania silników spalinowych, a głównie o produktach spalania. Jest tam najwięcej pary wodnej i dwutlenku węgla. Para wodna skrapla się w zetknięciu z chłodniejszym miejscem i stąd sie tam bierze woda właśnie.

A jak nie wiesz skąd sie moze wziąść woda w spalinach to poczytaj chemię, LPG to C3H8 i C4H10 (propan i butan). W reakcji spalania to w połączeniu z tlenem w zasysanym z powietrza daje między innymi H2O czyli wode (w postaci pary).


Volkswagen - da weiss man, was man hat.


___________________________________

pasiak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt paź 14, 2005 20:17
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: pasiak » pn paź 24, 2005 15:14

pomysł z wierceniem otworu w ostatnim tłumiku nie jest zły pod warunkiem że średnica nie przekroczy np 4mm !


Był passat jest volvo i jeden i drugi ma w znaczku V

rys

Post autor: rys » pn paź 24, 2005 17:01

Paolux napisałeś że woda w tłumiku bierze się z zasysanego powietrza.OK!! To dlaczego kapie z tłumika jeżeli wilgotność powietrza w danym dniu jest akurat minimalna??



Awatar użytkownika
krzysio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: pn sie 15, 2005 06:53
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzysio » wt paź 25, 2005 08:13

woda bierze sie ze spalania tak jak ktoś nieco wyżej zauważył. Wynikiem spalania wszystkich węglowodorów jest m.in. woda, a i LPG i benzyna to węglowodory


[you] dobrze że jeździsz vw

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 306 gości