: pn cze 29, 2009 23:39
a jak jest z tym rozpierakiem ? wysun go do konca w dół ile tylko pozwala pozniej na zalozenie bebna, no i koniecznie przy regulacji rozpierakiem odepnik calkowicie linki ! , jak rozpierak zejdzie na tyle ile bedzie mógł , to załoz beben jak sie bedzie dało, zakrec beben normalnie , wsiadz do auta, nacisnij pare razy hamulec nozny i dopiero pozniej zakrec linkiScarab pisze:Uznałem że nie ma sensu oszczędzać na bezpieczeństwie i wymieniłem szczęki. Złożone są tak samo jak w poradzie z forum więc powinno być ok... Nie wiem tylko czy to normalne, czy dopiero musi się wszystko dotrzeć ale przy 40km/h na asfalcie wdepnięcie hamulca tak mocno jak się da nie jest w stanie zablokować kółZ przodu mam roczne ate power disc, z tyłu dziś zmieniłem i zalałem nowy płyn, opony 185. To norma? Będzie lepiej jak się ułożą i dotrą okładziny?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
przetestowane to zostło w kilku autach , w Pasku b3, w mk III, w polo 86C, u mnie w mk II, za kazdym razem dziala jak powinno
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)