gaśnięcie auta
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: ndz cze 28, 2009 14:17
- Lokalizacja: slask
gabi111, a czy kiedy jej zgaśnie i próbuje odpalić to silnik w ogóle kręci?
Też mam GTI i miałem problem ze sterownikiem alarmu fabrycznego i odcięciem zapłonu (nagrzewał się jeden styk). Gasł czasem kilka razy na 20-30km a czasem 2-3 dni jeździł bez problemu.
Też mam GTI i miałem problem ze sterownikiem alarmu fabrycznego i odcięciem zapłonu (nagrzewał się jeden styk). Gasł czasem kilka razy na 20-30km a czasem 2-3 dni jeździł bez problemu.
Ostatnio zmieniony czw lip 02, 2009 20:52 przez 4m4ru, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: pt lip 03, 2009 17:44
- Lokalizacja: Szczecin
też mam problem z gaśnięciem auta jak jest sucho, ciepło i niepada. Po kilku minutach jazdy - temperatura 70-90 stopni - auto gaśnie. Czasem gasną też kontrolki. Ostygnie, jedzie dalej, czasem tak kilka razy, aż nie przekroczy magicznych 92 stopni i nie włączy wentylatora - po tym mogę jechać nawet 40 - 50 km. Jak pada deszcz lub jest wilgotno i zimno auto jedzie bez zarzutów. Jak postoi i się nagrzeje do 92 stopni dojedzie do celu. Mechanicy i elektrycy odsyłają mnie z kwitkiem. Ratunku!!!
Ostatnio zmieniony pt lip 03, 2009 18:13 przez Madzia1979, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Tak bywa, wezmą się za to jak już Twoje auto powiozą na lawecie. Podejrzenia padają w takich sytuacjach na czujnik halla w aparacie zapłonowym albo na cewkę zapłonową. Nie napisałaś jaki to silnik czy wtrysk wielo czy jednopunktowy. Jeśli wielopunktowy to trzeba jeszcze sprawdzić (czyli najlepiej podmienić na próbę)przekaźnik zasilający wtrysk, trzeci od lewej drugi rząd licząc od dołu. To sa najczęstsze przyczyny niewyjaśnionego gaśnięcia.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: pt lip 03, 2009 17:44
- Lokalizacja: Szczecin
mam jednopunktowy wtrysk, 1.4 44 kw, już nawet immobilaser mi wymontowali
teraz okazało się że nagrzewają się przekaźniki 167 i 18. Jutro kupimy nowe, zobaczymy co będzie ...
teraz okazało się że nagrzewają się przekaźniki 167 i 18. Jutro kupimy nowe, zobaczymy co będzie ...
Ostatnio zmieniony pt lip 03, 2009 22:09 przez Madzia1979, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: pt lip 03, 2009 17:44
- Lokalizacja: Szczecin
gabi111 pisze:koleżance auto padło w czwartek, nie dało się już odpalić. zaholowałam ją do warsztatu, wczoraj odebrała. dzisiaj dowiem się co jej naprawili
My dzisiaj wymieniliśmy grzejące się przekaźniki, to nie była przyczyna. Coś grzeje przekaźniki (nowe i stare). Teraz auto dodatkowo zwariowało, wycieraczki chodzą cały czas (przód i tył) i kontrolka oleju miga jak w dyskotece choć stan oleju jest ok. Auto dalej gaśnie, kontrolki "znikają". Jedno tylko jest na plus - szyby czyste jak nigdy Pomóżcie proszę.
[quote="gabi111"]koleżanka przekaźnik wymieniła, objawy zostały.
z tego co mówiła, to mechanik sprawdzał też ten czujnik Hala, też w porządku
macie jeszcze jakieś pomysły??[/quote
Tak glowna przyczyna zazwyczaj jest glowny przekaznik w ktorym nieraz znajduje sie alarm Ja go wyrzucam kable lacze i auto chodzi bez szwanku
z tego co mówiła, to mechanik sprawdzał też ten czujnik Hala, też w porządku
macie jeszcze jakieś pomysły??[/quote
Tak glowna przyczyna zazwyczaj jest glowny przekaznik w ktorym nieraz znajduje sie alarm Ja go wyrzucam kable lacze i auto chodzi bez szwanku
Ostatnio zmieniony śr lip 08, 2009 22:56 przez jeryk10, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: pt lip 03, 2009 17:44
- Lokalizacja: Szczecin
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 231 gości