gaśnięcie auta

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

arturek303
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz cze 28, 2009 14:17
Lokalizacja: slask

Post autor: arturek303 » czw lip 02, 2009 11:34

w moim 1.4 abd grzała sie klema plusowa po wyczyszczeniu wszystkich stykow plus masy przestała sie grzac i auto przestalo gasnąć i jakby równiej pracuje. sprawdzcie klemy. pozdrawiam



4m4ru
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: sob kwie 25, 2009 22:30
Lokalizacja: Mazury

Post autor: 4m4ru » czw lip 02, 2009 20:51

gabi111, a czy kiedy jej zgaśnie i próbuje odpalić to silnik w ogóle kręci?
Też mam GTI i miałem problem ze sterownikiem alarmu fabrycznego i odcięciem zapłonu (nagrzewał się jeden styk). Gasł czasem kilka razy na 20-30km a czasem 2-3 dni jeździł bez problemu.
Ostatnio zmieniony czw lip 02, 2009 20:52 przez 4m4ru, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
neromax
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: śr gru 10, 2008 16:16
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: neromax » czw lip 02, 2009 21:05

mi tez gasł niekiedy i okazalo sie ze rurki podcisnienia sa zerwane, dalem nowe i jest git (klemy tez czyscilem przy okazji)



Madzia1979
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt lip 03, 2009 17:44
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Madzia1979 » pt lip 03, 2009 18:08

też mam problem z gaśnięciem auta :-( jak jest sucho, ciepło i niepada. Po kilku minutach jazdy - temperatura 70-90 stopni - auto gaśnie. Czasem gasną też kontrolki. Ostygnie, jedzie dalej, czasem tak kilka razy, aż nie przekroczy magicznych 92 stopni i nie włączy wentylatora - po tym mogę jechać nawet 40 - 50 km. Jak pada deszcz lub jest wilgotno i zimno auto jedzie bez zarzutów. Jak postoi i się nagrzeje do 92 stopni dojedzie do celu. Mechanicy i elektrycy odsyłają mnie z kwitkiem. Ratunku!!!
Ostatnio zmieniony pt lip 03, 2009 18:13 przez Madzia1979, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt lip 03, 2009 18:18

Tak bywa, wezmą się za to jak już Twoje auto powiozą na lawecie. Podejrzenia padają w takich sytuacjach na czujnik halla w aparacie zapłonowym albo na cewkę zapłonową. Nie napisałaś jaki to silnik czy wtrysk wielo czy jednopunktowy. Jeśli wielopunktowy to trzeba jeszcze sprawdzić (czyli najlepiej podmienić na próbę)przekaźnik zasilający wtrysk, trzeci od lewej drugi rząd licząc od dołu. To sa najczęstsze przyczyny niewyjaśnionego gaśnięcia.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Madzia1979
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt lip 03, 2009 17:44
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Madzia1979 » pt lip 03, 2009 18:21

mam jednopunktowy wtrysk, 1.4 44 kw, już nawet immobilaser mi wymontowali :-)


teraz okazało się że nagrzewają się przekaźniki 167 i 18. Jutro kupimy nowe, zobaczymy co będzie ...
Ostatnio zmieniony pt lip 03, 2009 22:09 przez Madzia1979, łącznie zmieniany 1 raz.



gabi111
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob cze 27, 2009 13:18
Lokalizacja: Stolyca

Post autor: gabi111 » sob lip 04, 2009 10:34

koleżance auto padło w czwartek, nie dało się już odpalić. zaholowałam ją do warsztatu, wczoraj odebrała. dzisiaj dowiem się co jej naprawili



Madzia1979
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt lip 03, 2009 17:44
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Madzia1979 » sob lip 04, 2009 15:47

gabi111 pisze:koleżance auto padło w czwartek, nie dało się już odpalić. zaholowałam ją do warsztatu, wczoraj odebrała. dzisiaj dowiem się co jej naprawili

My dzisiaj wymieniliśmy grzejące się przekaźniki, to nie była przyczyna. Coś grzeje przekaźniki (nowe i stare). Teraz auto dodatkowo zwariowało, wycieraczki chodzą cały czas (przód i tył) i kontrolka oleju miga jak w dyskotece choć stan oleju jest ok. Auto dalej gaśnie, kontrolki "znikają". Jedno tylko jest na plus - szyby czyste jak nigdy :-) Pomóżcie proszę.



gabi111
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob cze 27, 2009 13:18
Lokalizacja: Stolyca

Post autor: gabi111 » śr lip 08, 2009 22:14

koleżance w aucie padł moduł, mówiła że coś jeszcze z elektroniki, ale głównie moduł był przyczyną gaśnięcia auta.
dziękuję wszystkim za pomoc



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » śr lip 08, 2009 22:51

[quote="gabi111"]koleżanka przekaźnik wymieniła, objawy zostały.
z tego co mówiła, to mechanik sprawdzał też ten czujnik Hala, też w porządku
macie jeszcze jakieś pomysły??[/quote
Tak glowna przyczyna zazwyczaj jest glowny przekaznik w ktorym nieraz znajduje sie alarm Ja go wyrzucam kable lacze i auto chodzi bez szwanku
Ostatnio zmieniony śr lip 08, 2009 22:56 przez jeryk10, łącznie zmieniany 1 raz.



Madzia1979
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt lip 03, 2009 17:44
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Madzia1979 » sob lip 11, 2009 08:15

witam,
nasze autko też miało problemy z elektryką. W sumie to były dwie różne usterki. Gasnące auto to elektryka silnika, a gasnące kontrolki to zwarcie na kablach.
Dziekuję za pomoc. Pozdrawiam.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 231 gości