Strona 2 z 2

: pt paź 21, 2005 00:40
autor: sas_gti
marlbor pisze:powiem z mina nie tęgą ze niestety u mnie tez pompa wodna i mam pytanie dodatkow czt moze zle zalozony pasek klinowy doprowadzuc do awarii pompy wodnej (krecila sie w lewa strone) pozdrawiam :****
a to da sie zle pasek zalozyc? mysle moze,bo teoretycznie młopatki mogą sie pogiac albo polamac ale sadze ze nie powinno jesli tylko na chwile tak bylo, a na ile bylo?

: pt paź 21, 2005 07:50
autor: Arcturus
marlbor pisze:moze zle zalozony pasek klinowy doprowadzuc do awarii pompy wodnej (krecila sie w lewa strone)
Lewe obroty nie uszkodzą pompy bo wirnik jest odlewem tworzywa natomiat w takiej sytuaci jest drastycznie zmniejszona wydajnosc chłodzenia i łatwiej silnik przegrzac.

płyn

: pt paź 21, 2005 16:41
autor: krzysiek1980
a jakie maga byc objawy ze uszczelko pod glowica s....dala plyn-spaliny koloru np bialego czy jakos tak

: pt paź 21, 2005 19:29
autor: cezary
mnie tez ubywało. miesiac szukałem ale znalazłem. ubywało tylko jak silnik był gorący i jak kapneło to zaraz parowało i śladu nie było. doszedłem po białym osadzie który pozostawał po odparowaniu cieczy. kapało z plastykowego króćca co wychodzi z bloku silnika. wymiana pomogła i jest git

pytanie jak to odkręciłeś ,ja próbowałem śrubka raz strzeliła i dalej nie szło boję się że pęknie,czy pod tym króćcem jest jakaś uszczelka bo mi cieknie spod górnej śrubki też poznałem po białym nalocie.

: pt paź 21, 2005 19:37
autor: alepka
cezary pisze:mnie tez ubywało. miesiac szukałem ale znalazłem. ubywało tylko jak silnik był gorący i jak kapneło to zaraz parowało i śladu nie było. doszedłem po białym osadzie który pozostawał po odparowaniu cieczy. kapało z plastykowego króćca co wychodzi z bloku silnika. wymiana pomogła i jest git

pytanie jak to odkręciłeś ,ja próbowałem śrubka raz strzeliła i dalej nie szło boję się że pęknie,czy pod tym króćcem jest jakaś uszczelka bo mi cieknie spod górnej śrubki też poznałem po białym nalocie.
no ja odkręcilem normalnie. chyba imbus byl z tego co pamietam. jak strzelilo to niedobrze. musisz uwazac zeby nie zerwac sruby. a co do uszczeliki to jest tam razem z kroccem oring. on uszczelnia wszystko[/i]

: pn lis 14, 2005 19:05
autor: oaieuy
alepka pisze:mnie tez ubywało. miesiac szukałem ale znalazłem. ubywało tylko jak silnik był gorący i jak kapneło to zaraz parowało i śladu nie było. doszedłem po białym osadzie który pozostawał po odparowaniu cieczy. kapało z plastykowego króćca co wychodzi z bloku silnika. wymiana pomogła i jest git
Mam to samo.Kapie na ciepłym silniku,gdy zrobi sie cisnienie w układzie.Wymieniłem oring pod tym króćcem,niestety kapie tak samo :(.Moze króciec sie zniekształcił troche i trzeba go też wyminic.W ASO powiedzieli 50 zł za niego.Zastanawiam sie czy silikon nie pomoze.