Strona 2 z 2

: pn lip 13, 2009 22:19
autor: upel
No wiec tak dziś już zmontowałem kable i jeśli chodzi o świece to jako pierwszy cylinder tarktuję ten najbliżej obudowy rozrządu, czyli też najdłuższy kabel zapłonowy. Jeśli chodzi o podłączenie to dzwoniłem jeszcze raz do mechanika, ale mówił, że z reguły jest 1 cylinder na górze kopułki, czyli ten najwyższy wtyk, jednak u mnie nie był, bo auto nie chciało zapalić...

Potem zdjąłem kopułkę i kazał mi szukać nacięcia na aparacie (takiego jakby nożem ktoś naciął), no i potem podpasować kopułkę pod zatrzaski (te zaczepy) i ta wypustka z kopułki co jest na cięciu to pierwszy cylinder.

Tu zamieszczam skan jak to podłączyłem, tak jest ok?? Dodam, że silnik zapalił i chodził równo, ale autem nie jeździłem jeszcze...

Obrazek

Nacięcie na aparacie nie było na górze tylko z boku od strony przodu auta.

: wt lip 14, 2009 13:16
autor: miś fazi
to nieważne gdzie masz nacięcie , bywa tak że ktoś robi coś z rozrządem i wyciąga aparat zapłonowy a potem zakłada go inaczej , ważne aby potem odnaleźć właśnie pierwszy cylinder , czyli tłok pierwszego w GMP obydwa zawory tego cylindra zamknięte znaki na kole pasowym wału pasują , to masz ok , można tak ustawić że znak będzie na samym dole i tak będzie dobrze , tylko jest wtedy problem z wtyczką od halla , bo jest wtedy na nią bardzo mało miejsca