Problem z kontrolką oleju
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 903
- Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
- Lokalizacja: POZNAŃ
- Kontakt:
Pofrykluz na panewkach owszem może być ,ale najpierw daje sygnał charakterystycznym pukaniem takie cykanie jak przy wyrobionych popychaczach (autopsja)najpierw jednak zapala się lampka potem zaś pojawia się pukanie -pompy jednak bym nie wykluczał nie zawadzi oblukać i wyczyścić ssak razem z nią.
pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 903
- Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
- Lokalizacja: POZNAŃ
- Kontakt:
Ciśnienie należy mierzyć na zimnym i rozgrzanym silniku.Olej po rozgrzaniu jest rzadki i jeśli panewki będą podtarte a nie wytarte to wartości na ciepłym trzymać nie będą i do obrócenia panewki w czasie jazdy już blisko miałem to w mk3 i dlatego piszę .Pnewka podtarta pukać nie będzie ale za to bardzo szybko się wytrze i nastąpi jej obrócenie a wtedy pupa blada.Zabrudzona pompa puki olej jest gęsty i w miarę chłodny też daje dobre ciśnienie na wolnych obrotach ale podnieś obroty dostając obciążenia nie poda tego co powinna traci wówczas na wydolności i efekt ten sam pupa.
pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.
Ja mierzyłem ciśnienie na gorącym silniku..... 90 stopni. i na manometrze było ok... ciśnienie prawidłowe... 2 bary wolne obroty, 4 bary na wysokich obrotach
Ostatnio zmieniony pn cze 22, 2009 16:41 przez zgorzel, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 279 gości