Strona 2 z 2

: śr cze 17, 2009 22:06
autor: Paweł Marek
1342 zgodnie

: śr cze 17, 2009 22:07
autor: sylwekzyla
Paweł Marek pisze:1342 zgodnie
To mam dobrze podłączone świece

: śr cze 17, 2009 22:09
autor: jeryk10
kolego piszwsz to pyrkanie z tylu i puszcza pewnie czarny dym

: śr cze 17, 2009 22:10
autor: -=ren=-
sylwekzyla pisze:To mam dobrze podłączone świece
GRATULUJEMY Wygrałeś roczny zapas paliwa do zapalniczki :P

: śr cze 17, 2009 22:20
autor: jeryk10
jak dymi i pryka i nie pali na czwarta swiece to jest waz od serwa walniety Sciagni go z kolektora ssacego i odwroc go i powinien byc pekniety A jak jest waz pekniety to zawsze na czwartym nie bedzie chodzil

: śr cze 17, 2009 22:22
autor: sylwekzyla
jeryk10 pisze:jak dymi i pryka i nie pali na czwarta swiece to jest waz od serwa walniety Sciagni go z kolektora ssacego i odwroc go i powinien byc pekniety A jak jest waz pekniety to zawsze na czwartym nie bedzie chodzil
tylko że u mnie nie dymi ale kropelki wody wylatują

: śr cze 17, 2009 22:28
autor: -=ren=-
jeryk10 pisze:jak dymi i pryka i nie pali na czwarta swiece to jest waz od serwa walniety Sciagni go z kolektora ssacego i odwroc go i powinien byc pekniety A jak jest waz pekniety to zawsze na czwartym nie bedzie chodzil
a czy to może byc przyczyną tego że auto z rury wydechowej wali taką jakby parą wodną?? wystarczy minimalna wilgoć na dworze...

: czw cze 18, 2009 16:12
autor: mahdi10
-=ren=- pisze:jeryk10 napisał/a:
jak dla mnie to masz walnięty waz od serwa ten przy kolektorze ssacym
mogłoby to powodować zasysanie powietrza z zewnątrz pomijając filtr przepływomierz przepustnice i wszystko powodując szarpanie silnika i nie równą pracę... tak więc ponawiam pytanie skąd pomysł że nie pali na 4 cylindrze...
jeryk10
jak dymi i pryka i nie pali na czwarta swiece to jest waz od serwa walniety Sciagni go z kolektora ssacego i odwroc go i powinien byc pekniety A jak jest waz pekniety to zawsze na czwartym nie bedzie chodzil
Trafiliście koledzy dziękuje za pomoc silniczek chodzi jak trza :) Dziękówka dla wszystkich w szczególności dla =rena= i jeryka10 :)

: czw cze 18, 2009 19:46
autor: -=ren=-
mahdi10, jestem rad że forum Ci pomogło i że wspólnie z kolegami do czegoś doszliśmy... Idealnym rewanżem za to mogłoby byc kliknięcie pod postem który dał ci nowe trafne informacje, przycisku "pomógł"
Pozdrawiam.

: czw cze 18, 2009 20:21
autor: jeryk10
tak dobry gest na podziekowanie to jest wcisniecie klawiszu pomogl

: czw cze 18, 2009 23:08
autor: sylwekzyla
jeryk10 pisze:jak dymi i pryka i nie pali na czwarta swiece to jest waz od serwa walniety Sciagni go z kolektora ssacego i odwroc go i powinien byc pekniety A jak jest waz pekniety to zawsze na czwartym nie bedzie chodzil
Wielki dzięki kolego bo to właśnie było przyczyną drgań silnika, po naprawie węża chodzi równiutko i płynnie na wolnych obrotach. Dziękuje rónież twórcy tematu pod którego podłączyłem mój wątek

: czw lip 02, 2009 15:40
autor: naraganset
ja rowniez mam to samo pękniety wąż od kolektora do serwa,mam dość duża dziure na tym wężu w zwiazku z tym chciałbym kupic nowy może mi ktoś podać nr.fabryczny tego węza to bym kupił w aso bo chyba cięzko będzie dostać go gdzieś indziej

: czw lip 02, 2009 22:45
autor: jeryk10
naraganset pisze:ja rowniez mam to samo pękniety wąż od kolektora do serwa,mam dość duża dziure na tym wężu w zwiazku z tym chciałbym kupic nowy może mi ktoś podać nr.fabryczny tego węza to bym kupił w aso bo chyba cięzko będzie dostać go gdzieś indziej
Sprubuj kupic gdzies na szrocie a jak narazie zaizoluj tasma wulkanizacyjna

: pt lip 03, 2009 11:38
autor: naraganset
no tak na razie zaizolowałem,tylko ze mam dość sporą dziurę,na szrocie bylem tylko ze taką pierdołkę ciężko znalezc,dzwoniłem do aso z ceną jak zwykle dowalili :grrr: