Strona 2 z 2

: śr kwie 04, 2007 10:52
autor: DEX9985
kiniu, rozumie że masz sprężynki 40/40 i seryjne amorki żadne tam sportowe ? bo ja mam sprężyni 40/40 VEITECa ale odradzali mi zakadć je na seryjne amorki poztym jeszcze mi powiedzieli że jak chce uzyskać jakikolwiek efekt wizualny to najmniej mam se sprężynki 60/40 wlożyć

[ Dodano: 04 Kwi 2007 10:56 ]
a gościu sam niewie ile dokladnie obniżają te sprężynki co tam są powiedzial żebym se zobaczyl fote jak auto na nich stalo

: śr kwie 04, 2007 13:53
autor: kiniu
DEX9985 pisze:kiniu, rozumie że masz sprężynki 40/40 i seryjne amorki żadne tam sportowe ? bo ja mam sprężyni 40/40 VEITECa ale odradzali mi zakadć je na seryjne amorki poztym jeszcze mi powiedzieli że jak chce uzyskać jakikolwiek efekt wizualny to najmniej mam se sprężynki 60/40 wlożyć

[ Dodano: 04 Kwi 2007 10:56 ]
a gościu sam niewie ile dokladnie obniżają te sprężynki co tam są powiedzial żebym se zobaczyl fote jak auto na nich stalo
mam sportowe amorki i sportowe sprężynki a opcje 60/40 to niech niedzielni kierowcy zakładaja tak ci powiem miałem tak jak juz pisalem i mówie ci ze nie ma jazdy teraz mam 40/40 i to jest dobra opcja na nasze proste drogi pozdr

: śr kwie 04, 2007 17:48
autor: DEX9985
kiniu, a jakie masz amorki i co mi polecisz nowe czy uzywane i jakiej firmy po sprężynki juz mam jak pisałem
pozdro

: śr kwie 04, 2007 18:49
autor: kiniu
DEX9985 pisze:kiniu, a jakie masz amorki i co mi polecisz nowe czy uzywane i jakiej firmy po sprężynki juz mam jak pisałem
pozdro
nie polece ci rzadnych bowiem tylko jedne wypróbowałem i to ze znaczkiem vw spisuja sie ok model to vw H507 czy odwrotnie 507H jakos tak sa srednio utwardzane i jest wmiare ok pisze oczywiscie o amorkach
co do nowych a urzywanych wiadomo nowe to nowe a jak trafisz urzywane dobre to i na takich pojezdzisz tylko ze tu jest ryzyko bo wiadomo ze ludzie róznie szanuja rzeczy a i na jakich drogach było urzywane to tez ma wiele do rzyczenia :)pozdrawiam

: śr kwie 04, 2007 22:46
autor: DEX9985
ok dzięki za pomoc kiniu,

: czw kwie 05, 2007 11:02
autor: haps
podlacze sie po temat:) bo chcialbym sie dowiedziec jak to bedzie jak zaloze sprezynki od GTI do swojej maszyny, czy wyglad sie poprawi? zalezy mi zeby zjechal w dol max 4cm, czy lepiej kupic inne sprezyny? i czy ma to w ogole sens z normalnymi amorami, pewnie olejowymi|

: czw kwie 05, 2007 11:32
autor: Ross
napewno bedzie lepiej:D w sensie delikatnie usiadzie, ale również auto bedzie sztywniejsze, pewniejsze w prowadzeniu, z komfortem jazdy bedzie troszke gorzej ale nie jakoś zasadniczo. Generalnie polecam, powinienes byc zadowolony.

: czw kwie 05, 2007 13:46
autor: kiniu
haps pisze:podlacze sie po temat:) bo chcialbym sie dowiedziec jak to bedzie jak zaloze sprezynki od GTI do swojej maszyny, czy wyglad sie poprawi? zalezy mi zeby zjechal w dol max 4cm, czy lepiej kupic inne sprezyny? i czy ma to w ogole sens z normalnymi amorami, pewnie olejowymi|
Z tego co mi wiadomo to sprężynki od GTi obniżaja auto o 20mm takze spokojnie pod standardowe amorki mozna zamontowac jesli chcesz nizej to max do 35mm bo poniżej bedzie ci seryjny amor dobijał pozdrowionka