: ndz paź 16, 2005 23:32
jak byłem to dokładnie 146 zł krzyknął
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
Witam wszystkich, drodzy panowie od roku kiedy kupiłem mk III miałem tak opisuje "andrus" wymiana termostatu nic niedała nadal trzymał ok 70 więc postawiłem na czujnik w krućcu który wychodzi z głowicy wymieniłem go bez spuszczania płynu i jest tezaz idealnie 90. Zapłaciłem 40 pln za ten czujnik, naprawde spróbujcie od tego czujnika koszt nie wielki a i roboty dużo mniej niż przy termostacie [/b]andrus pisze:Witam,
moj mk3 trzyma ok.70 w trasie i w miescie!,chyba ze cholernie dlugo tocze sie w korku to ok.90 ale zaraz dmuchawa zalacza sie i spada do etc.70-75.Ale z nawiewu w ciagu 1min. dmucha mile ciepelko od startu:)Slyszalem ze to malo jak na vw a do prawidlowej pracy silnika wymagana jest ciagla temp.90 st.C jak wiadomo.
Czy w wyniku ciaglego "niedogrzania" (braku wymaganych 90 C) moze spalac wiecej?
Normalnie po przekroczeniu 90 stpni powinien się włączyć wentylator, więc wszystko działa u ciebie OKpremko pisze:Mam pytanko, włacza mi sie wentylator podczas jazdy tzn. jadąc jakies 50 - 80 km/h po mieście temp skacze mi do 95 stopni i właczas się wentylator czy to jest normalny objaw ??
A mógłbyś napisać dokładnie co to za czujnik, może wiesz gdzie on jest w silniku 1.4 ABD, bo ja mamten sam problem, wymieniłem termostat i mam ciągle ok 80 stopni.czester pisze:Witam wszystkich, drodzy panowie od roku kiedy kupiłem mk III miałem tak opisuje "andrus" wymiana termostatu nic niedała nadal trzymał ok 70 więc postawiłem na czujnik w krućcu który wychodzi z głowicy wymieniłem go bez spuszczania płynu i jest tezaz idealnie 90. Zapłaciłem 40 pln za ten czujnik, naprawde spróbujcie od tego czujnika koszt nie wielki a i roboty dużo mniej niż przy termostacie [/b]andrus pisze:Witam,
moj mk3 trzyma ok.70 w trasie i w miescie!,chyba ze cholernie dlugo tocze sie w korku to ok.90 ale zaraz dmuchawa zalacza sie i spada do etc.70-75.Ale z nawiewu w ciagu 1min. dmucha mile ciepelko od startu:)Slyszalem ze to malo jak na vw a do prawidlowej pracy silnika wymagana jest ciagla temp.90 st.C jak wiadomo.
Czy w wyniku ciaglego "niedogrzania" (braku wymaganych 90 C) moze spalac wiecej?
znalazłem na allegro http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=68015043
Niestety w ABD niemam pojęcia gdzie jest ten czujnikbnew pisze:A mógłbyś napisać dokładnie co to za czujnik, może wiesz gdzie on jest w silniku 1.4 ABD, bo ja mamten sam problem, wymieniłem termostat i mam ciągle ok 80 stopni.czester pisze:Witam wszystkich, drodzy panowie od roku kiedy kupiłem mk III miałem tak opisuje "andrus" wymiana termostatu nic niedała nadal trzymał ok 70 więc postawiłem na czujnik w krućcu który wychodzi z głowicy wymieniłem go bez spuszczania płynu i jest tezaz idealnie 90. Zapłaciłem 40 pln za ten czujnik, naprawde spróbujcie od tego czujnika koszt nie wielki a i roboty dużo mniej niż przy termostacie [/b]andrus pisze:Witam,
moj mk3 trzyma ok.70 w trasie i w miescie!,chyba ze cholernie dlugo tocze sie w korku to ok.90 ale zaraz dmuchawa zalacza sie i spada do etc.70-75.Ale z nawiewu w ciagu 1min. dmucha mile ciepelko od startu:)Slyszalem ze to malo jak na vw a do prawidlowej pracy silnika wymagana jest ciagla temp.90 st.C jak wiadomo.
Czy w wyniku ciaglego "niedogrzania" (braku wymaganych 90 C) moze spalac wiecej?
znalazłem na allegro http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=68015043
Dziękiadamo122 pisze:w ABD ten czujnik jest w obudowie termostatu
mozna go wymienic bez spuszczania płynu choć troszke i tak ucieknie
rys pisze:Cester napisał że wymienił czujnik i ma 90. Tz.pokazuje mu 90,czy temperatura wzrosła do 90 ??? Bo to kolosalna różnica.
Dokładnie takMarihuana Man pisze:rys pisze:Cester napisał że wymienił czujnik i ma 90. Tz.pokazuje mu 90,czy temperatura wzrosła do 90 ??? Bo to kolosalna różnica.
Znaczy to tyle, że zawsze miał 90 (czyli normalnie), a jedynie wskazanie na zegarach było błędne...