Dobór akumulatora do silnika...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Nooo i takim to mozna wszystko odpalic...ja w poprzednim 74Ah mialem 680A a teraz mam w 55Ah 650A...tak naprawde to dobrze jak akumulator ma rezerwe pradu ale nie popadajmy w paranoje...niby diesel ma ciezki rozruch ale w instrukcji wyczytalem ze rozrusznik bierze maks 150A a nie 600...wiec mysle ze i te mniej specjalne tez sobie dadza rade
dzięki za rady
mój stary aku miał 62 Ah, ale po tym co napisaliście chyba kupię coś w okolicy 55 Ah i na bank będzie to Centra
wracając do aku, to padł mi z dnia na dzień (sobota) a wczoraj gdy próbowałem odpalić z akumulatora 44 Ah to rozrusznik kręcił strasznie ociężale po czym po jakiejś sekundzie było słychać "trrrrr" i padł ...
czyżby rozrusznik się sypał?
mój stary aku miał 62 Ah, ale po tym co napisaliście chyba kupię coś w okolicy 55 Ah i na bank będzie to Centra
wracając do aku, to padł mi z dnia na dzień (sobota) a wczoraj gdy próbowałem odpalić z akumulatora 44 Ah to rozrusznik kręcił strasznie ociężale po czym po jakiejś sekundzie było słychać "trrrrr" i padł ...
czyżby rozrusznik się sypał?
[url=http://mpw.xt.pl][img]http://members.lycos.co.uk/opanowani/podpis.jpg[/img][/url]
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
W takiej sytuacji Podrecznik Kierowcy Wojska Polskiego zaleca próbę całkowitego naładowania...dejotde pisze:dzięki za rady
mój stary aku miał 62 Ah, ale po tym co napisaliście chyba kupię coś w okolicy 55 Ah i na bank będzie to Centra
wracając do aku, to padł mi z dnia na dzień (sobota) a wczoraj gdy próbowałem odpalić z akumulatora 44 Ah to rozrusznik kręcił strasznie ociężale po czym po jakiejś sekundzie było słychać "trrrrr" i padł ...
czyżby rozrusznik się sypał?
!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!
z tym że ładowałem akumulator całą noc wkładam w niedzielę do autka, odpalam i dalej kapa! pomyślałem zepsuty prostownik tak więc pożyczyłem z pracy prostownik ze wskaźnikami Volt i Amper... ponownie ładując wskaźnik V pokazywał 12V, natomiast na początku jak i na końcu ładowania wskaźnik A pokazywał 0A!!! pomyślałem pewnie wskaźnik nie działa a jak się okazało następnego dnia przy ponownym włożeniu "naładowanego" akumulatora - dalej KAPA...Michael G60 pisze:W takiej sytuacji Podrecznik Kierowcy Wojska Polskiego zaleca próbę całkowitego naładowania...
w pracy dowiedziałem się że wskaźnik Amper działa, czyli akumulator zniszczony....
[url=http://mpw.xt.pl][img]http://members.lycos.co.uk/opanowani/podpis.jpg[/img][/url]
Re: Dobór akumulatora do silnika...
Seryjnie jest 55Ah i taki powinien byc.Ale mając 43Ah albo 62Ah tez nic zlego sie nie stanie.dejotde pisze:Witam!
Chciałbym zasięgnąć Waszej opini w sprawie doboru akumulatora do wersji pojazdu...
MK3, 1.8 CL, AAM
Jaki powinien być prąd rozruchowy i ile Ah winien posiadać?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 322 gości