Strona 2 z 3

: czw maja 28, 2009 16:30
autor: Paweł Marek
tak właśnie myślę, i nikt z nas właściwie nie ma czego już podejrzewać po wymianie tylu rzeczy. Może to jakaś pierduła. Może wałek rozrządu jest zdarty, ale to w Vw rzadkość wielka.

: czw maja 28, 2009 16:40
autor: jawirax
Została mi ostatnia opcja ale nie wiem cz to ma coś z tym wspólnego , jak wymieniałem filtr paliwa , to zamiast palia ze starego wylatywała czarna maź a nie paliwo , myślę sobie ze może pompa gdzieś jest zasyfiona i nie daje rady paliwa zassać, jutro z kumplem chce wyjąc pompę i oblukrować ja , jak ja można samemu sprawdzić hmm i jak wyczyscic

: czw maja 28, 2009 16:50
autor: sylwekzyla
[quote="Paweł Marek"]jawirax, rozumiem cię że problem jest gnębiący. Co prawda przytoczone prędkości są zapewne z 90 konnego ABS, ale twoje są za niskie.

Te przytoczone prędkości są z AAM 1,8

: czw maja 28, 2009 17:01
autor: jablonski89
sylwekzyla pisze:Co prawda przytoczone prędkości są zapewne z 90 konnego ABS
no ja mam przyblizone wartosci nie sa takie wielkie ale zblizone i mam AAM w LPG

jawirax
tak jak mowilem jak bedziesz wyciagal ta pompe to oblookaj czy jakis przewod nie jest przytrzasniety

: czw maja 28, 2009 17:22
autor: jawirax
Jutro wyjmę pompę i zobaczę co tam się dzieje forumowicz krzycho85 powiedział mi jak samemu sprawdzić zapłon , kupie mini lampę stroboskopową i spraewdze sam osobiście czy jest ustawiony tak jak powinien być , jak bym na ustawieniu zaplonu u mechanika to powiedzial ze byl przestawiony o 8 stopni, kase wział wyjechalem od niego i dlaje był ten sam mul i lipa.

: czw maja 28, 2009 18:42
autor: PAPAYOS
A może masz zakatowany silnik...

Szukasz to zapłon to paliwo to świece... A może masz słabą kompresję, Sprawdzałeś to?
Silnik może tak dmucha że po odkręceniu korka wlewu oleju z dziury leci tylko sam dym i auto zaraz gaśnie... Weź pod uwagę też to i wszystko co robisz i na co wydajesz pieniądze zdają się psu na budę... Silnik nie bierze ci oleju?
Spójrz na to wszystko od strony mechanicznej, bo może twojemu silnikowi potrzebny jest remont kapitalny... Albo auto już szuka innego właściciela... :)

Pozdrawiam
PAPAYOS

: czw maja 28, 2009 19:42
autor: jawirax
Silnik jest dobry , oleju nie bierze , nie kopci, ładnie odpala , sprzęgło nowe. Raczej brak dobrego zdiagnozowania problemu.

: czw maja 28, 2009 20:44
autor: PAPAYOS
A sprawdzałeś kompresje? Może jej tam wcale nie ma i tu jest problem...

Bo jeśli nie kopci, nie bierze oleju, kompresja jest ok, zapłon jest dobrze ustawiony, to nie ma zmiłuj się on musi jechać. Nie ma innej możliwości. A nie masz wrażenia przy wyższych prędkościach na wyższych obrotach, że iskra nie trafia w suw sprężania? Może sterownik nie przyspiesza ci zapłonu.
A jak jest ze spalaniem? Ile ci pali na setkę? Dużo, mało? Nie masz problemu z rozruchem zimnego? A jak jest gorący to odpala ci od strzała czy musisz go maglować z 5-10 sekund? Masz LPG w aucie?

Albo może masz wsadzoną inną skrzynie biegów o innym przełożeniu i silnik nie ma siły rozpędzić auta, może siedzi skrzynia od diesela...
Skrzynia od diesela ma inne przełożenie i może być taki efekt...
Mając 3000 obr/min ile pokazuje ci prędkościomierz?


Pozdrawiam
PAPAYOS

: czw maja 28, 2009 21:21
autor: jawirax
PAPAYOS pisze:A sprawdzałeś kompresje? Może jej tam wcale nie ma i tu jest problem...

Bo jeśli nie kopci, nie bierze oleju, kompresja jest ok, zapłon jest dobrze ustawiony, to nie ma zmiłuj się on musi jechać. Nie ma innej możliwości. A nie masz wrażenia przy wyższych prędkościach na wyższych obrotach, że iskra nie trafia w suw sprężania? Może sterownik nie przyspiesza ci zapłonu.
A jak jest ze spalaniem? Ile ci pali na setkę? Dużo, mało? Nie masz problemu z rozruchem zimnego? A jak jest gorący to odpala ci od strzała czy musisz go maglować z 5-10 sekund? Masz LPG w aucie?

Albo może masz wsadzoną inną skrzynie biegów o innym przełożeniu i silnik nie ma siły rozpędzić auta, może siedzi skrzynia od diesela...
Skrzynia od diesela ma inne przełożenie i może być taki efekt...
Mając 3000 obr/min ile pokazuje ci prędkościomierz?


Pozdrawiam
PAPAYOS
Jak mu depnę na wyższych to tak jak by nie dostawał czegoś iskry albo więcej paliwa aby jechać , czasem mam wrażenie jak przyspieszyć próbuje takie bujanie przód- tył delikatne(Przerywanie przechodzące w bujanie) i silnik buczy powoli przyspieszając zamiast cicho normalnie przyspieszać

Spalanie - miasto 9 , trasa = 7,5

Nie mam problemu z rozruchem zimnego silnika anie ciepłego , odpala po sekundzie.
Wczoraj tylko jak zgasiłem na ciepłym to po 3 sekundach odpalił , ale pierwszy raz się tak mi to zdarzyło.

Auto bez instalacji gazowej

Z tego co wiem nikt tam przy skrzyni nie grzebał i jej nie wymieniał, ja grzebałem pierwszy raz tzn, wymieniałem sprzęgło ostatnio bo już się kończyło.

Ile pokazuje prędkościomierz ? nie zauważyłem ( nie zwróciłem uwagi), jak jest ciepły , to jak mu nagle przykazuje obroty wchodzą na 5000 - 6200

: czw maja 28, 2009 21:31
autor: C4NC3R
jawirax, pod wtryskiem jest taka gumowa poduszka, sprawdź czy nie jest popękana, być może to ona jest przyczyną, i ten syf z paliwie o którym pisałeś.

: czw maja 28, 2009 21:34
autor: jawirax
Podstawką ruszałem praca silnika się nie zmienia , chyba ze jest jakiś jeszcze inne sposób na dokładne sprawdzenie czy nie zasysa powietrza lewego dziurami ?

: czw maja 28, 2009 21:41
autor: sylwekzyla
Z tego co tu wynika i z przeprowadzonych przez ciebie wymian, racjonalną odpowiedzią jest właśnie ta pompa paliwa i przewody paliwowe pozapychane

: czw maja 28, 2009 21:42
autor: CIENKII
wszystkie wezyki pod maska sciagac i sprawdzac czy ciasno trzymaja czy nigdzie powietrza lewego nie lapie . . jezeli to nic nie da to cos nie tak . . moje 1.3 i ma lepsze osiągi i na maxa tez 150 sie buja bez problemu . . cisnienie sprawdzic . .

: czw maja 28, 2009 21:44
autor: jawirax
Jutro będę wyciągał pompę i będę wiedział czy jest zasyfiona , przewody to nie wiem jak poodtykać razie W , chyba jakimś STP