Strona 2 z 2

: czw maja 21, 2009 22:23
autor: bandyta mk1love
miś fazi, spytam a jak nie to co? Jakieś inne propozycje? Ona ma zajść na ten kołnierz w kolektorze,prawda? Ma tam wejśc tak żeby dobrze na nim siedziała?!

Ręce to już od tych ,,zatrzasków" mam tak porozwalane że ledwo pisze ;/

: czw maja 21, 2009 22:41
autor: miś fazi
nic nie wsadzisz zamiast tej uszczelki , jest możliwe że uda Ci się taśmą teflonową , taką hydrauliczną

: czw maja 21, 2009 22:44
autor: kelebrion
sas_gti pisze:zaraz zaraz,
kelebrion, osaVWosa, Wy mówicie o tej uszczelke prwada?

uszczelka portek
Obrazek

Czy ona wam przypomnia w jakimś calu "zwój drutów" o którym pisze bandyta??

W/g mnie autorowi tematu wcale nie chodzi o uszczlkę portek tylko o złącze elastczne w portkach (dwie spreżyny) i to wcale nie jest żadna uszczelka a już na pewno nie kupi tego nigdzie za 10 zł. Czytajcie trochę ze zrozumieniem, to nie boli.
koledze zapewne chodzi o to
to akurat z sharana

Obrazek


to jak ??

[ Dodano: Czw Maj 21, 2009 15:23 ]
bandyta mk1love pisze:nie chodzi mi o uszczelke między kolektorem a głowicą, chodzi mi o tą,która jest takim jakby zwojem miedzianym (taka okrągła ,,uszczela" dość gruba z drucików miedzianych która łączy kolektor wydechowy z resztą wydechu (rurą idącą pod samochodem)
to by potwierdzało że wcale nie chodzi ci o uszczlkę, źle to nazywasz. Tobie chodzi o złącze elastyczne portek. pzdr
ech bandyta juz ci powtarzam ze nie mowilem o tej przy glowicy!!!!!!!!!!!!!! tylko o tej rozerwanej co masz na zdjeciu bo ostatnio do 1.6D taka zakladalem i kosztowala ok 15zl i zrozum wreszcie!!!!!!!!!!!!!!!!

[ Dodano: Czw 21 Maj, 2009 ]
bandyta mk1love zeby zapiac te zatrzaski a sobie palcy nie polamac to trzeba trzy osoby:)) my tak w mk2 1.6D w 5 minut oba zapielismy:) w dwojke tez jest ciezko:) samemu to sobie mozesz moze i ci sie uda ale predzej nerwicy dostaniesz

: czw maja 21, 2009 22:52
autor: miś fazi
docina się klin z blachy , wbija w ucho , potem po wsadzeniu na zaczepy klin się wybija

: czw maja 21, 2009 22:54
autor: bandyta mk1love
kelebrion, spokojnie ;p pisałeś o śrubach więc myślałem że mówisz o odkręcaniu kolektra i z tąd to nieporozumienie.
Ja już zrobiłem sobie taki ,,ścigacz" do tych zatrzasków cholerskich.


Jeszcze raz mi powiedzcie czy ta uszczelka ma zajść do końca na ten kołnierz od kolektora? Bo u mnie nie da się jej wogóle na niego naciągnąc ;/

Co do tego teflonu to mówisz fazi o takiej zwykłej białej tasiemce teflonowej co używają jej hydraulicy;> ?

: czw maja 21, 2009 22:57
autor: miś fazi
tak o takiej tasiemce , my podwijamy rury parowe i wytrzymuje , owiń dosyć grubo i po włożeniu powinna sie ułożyć i trzymać , oryginalny pierścień ma siąść całkowicie , do oparcia o kołnierz

: sob maja 23, 2009 19:49
autor: bandyta mk1love
A więc tak Panbowie :
pojechałem do sklepu innego i tam dostałem tą uszczelke z identycznym numerem ale półtora mm większą!
Jak się okazało juz ,,pod autem" w dosłownym tego słowa znaczeniu nie zacisnę jej tam za żadne skarby więc rad,nie rad zdarłem kolektor wydechowy i młotkiem zabiłem uszczelke, poskładałem wszystko i jest ok. Przy okazji prac wymieniłem kolektor (tzn to co za nim) z pojedynczej na podwójną i teraz mam coś typu 4 w 2 w 1 :D


Pojawił się niestety kolejny problem ;/ przejemchałem około 1 km i nagle cos autko sie zaczeło dławić myslałem ze to brak paliwa wiec dolałem ale niestety dalej to samo do 3 tysiecy dławi sie szarpie i nie da sie jkechac (na postoju tak samo) ale juz na około 3200 obr/min działa normalnie aż poza 7 tysi..

o co kamann?

Silnik 1,5 JB + weber

: sob maja 23, 2009 21:13
autor: miś fazi
zobacz czy pompka paliwa jest dobra , a tłumik nie masz zapchany ?

[ Dodano: 23 Maj 2009 21:15 ]
wiem że 1,5 JB miały gaźnik Pierburg 1B3

: ndz maja 24, 2009 01:53
autor: bandyta mk1love
miś fazi, nie wiem czy tłumiki zapchane czy też nie ale nie sądzę żeby były zapchane bo kiedy dziś wspawywałem dwururkę to z wydechu szedł dymek więc raczej ,,puszcza" wszystko normalnie :)
Co do pompki to też wydaje mi się wszystko ok bo węzyk tuż przed gaźnikiem mam przezroczysty i cały czas mam w nim paliwo tak jak trzeba.

Gaźnik owszem w mk1 1,5 JB jest pierbug 1b ale ja zmieniłem gaźnik z wysłużonego pierdka ( dokładnie to to był chyba solex pierburg) na webera 34dchd 16 z poloneza ;p

Chcąc nie chcąc musiałem wyciągnąć kolektor ;/ wyczyściłem nagar i zabiłem młotkiem uszczelkę,szła ciężko ale zaszła.Dodatkowo wymieniłem to co jest za kolektorem z pojedynczej rury na podwójną :)

Obrazek Obrazek Obrazek

Dla potomnych mogę powiedzieć, żeby nie męczyć się z zakładaniem tej zasranej uszczelki z kolektorem na aucie jak w pierwszych 2-3 próbach się nie uda.

Dzięki wszystkim za pomoc i pozdrawiam - Maciek (bandyta)


P.S Temat myślę, że do zamknięcia.