Strona 2 z 2

: pt maja 22, 2009 13:22
autor: krisss.79
kubass to dawaj znac na bierzaco jak tam temperatura i spalanie :grin:

: pn cze 22, 2009 12:02
autor: kubass
temperatura jest ok i na poprzednim termostacie tez była ok . tylko pewnie licznik nawalił bo jak pomierzyłem omomierzem czujnik to wszystko było ok . spalanie dalej takie same :/ niestety wina nie lezała po stronie termostatu . wydaje mi sie ze to bedzie lambda . wymieniałem ja kiedys na nieoryginalna . i problem w tym ze na VAGU pokazuje mi ze ona daje ciagle 1 V czyli zawieszona .. czy ciagle 1V moze byc przyczyna duzego spalania ? sorry za ot ale chciałem dac znac czy pomogło a ze nie pomogło to jest OT

: pn cze 22, 2009 14:38
autor: Paweł Marek
kubass pisze:na VAGU pokazuje mi ze ona daje ciagle 1 V
sprawdź jeszcze raz co pisze w Vagu, prawdopodobnie to 1 to nie napięcia sondy tylko współczynnik lambda i taki ma byc.

: wt cze 23, 2009 18:37
autor: kubass
kurcze. sprawdzałem jeszcze raz . odpalam vaga i wybieram engine i blok costam . wybieram blok pierwszy i mam 4 okienka miedzy innymi temperature obroty silnika i
lambda factory
i wszystko jest rychome a lambda factory wyswietla ciagle 1 V
odpaliłem ez VWTOOL i tam w pomiarrze poszczegolnych blokow mozna włączyc wykres wszystko ładnie sie rusza podczas dodawania gazu a lambda factory idzie cały czas na 1 V :/ tak powinno byc ?

: wt cze 23, 2009 19:58
autor: dani3lo
ale jak jest niedogrzany i trzyma obroty np 1100 to wiecej pali na jałowym czy podczas jazdy tez?? np ja mam czujnik ktory załacza wentylator przy 65st i caly czas trzyma obroty 1100-1000 i duzo pali, natomiast mam podrobke co załacza wentylator przy 110st i trzyma obroty 900-800 duzo mniej pali ale za to słabiej wkreca sie na obroty. Wiec moje ostateczne pytanie czy jak jest niedogrzany i trzyma obroty np 1100 to wiecej pali na jałowym czy podczas jazdy tez??

[ Dodano: 23 Cze 2009 19:59 ]
kubass pisze:odpaliłem ez VWTOOL i tam w pomiarrze poszczegolnych blokow mozna włączyc wykres wszystko ładnie sie rusza podczas dodawania gazu a lambda factory idzie cały czas na 1 V :/ tak powinno byc ?
z tego co wiem to wartosc powinna sie zmieniac. Wychodzi na to ze jest tryb awaryjny. Sprawdz czy Ci sie nie odpieła kosta od sondy, Mi sie kiedys odpieła

: wt cze 23, 2009 21:48
autor: dziabi3
u mnie jak miałem uwalony termostat to i tak palił od 5,5 do 6,5 pb

jaki rocznik kolego masz tego abd skoro na wagu ci widzi temperaturę

bo ja mam 92 i tylko kanał 0 jest dostępny do przywracania nastaw fabrycznych

podaj na jakim kanale mierzyłeś temperaturę

: wt cze 23, 2009 21:55
autor: Paweł Marek
kubass pisze:a lambda factory wyswietla ciagle 1 V
kolego zrozum lambda factory to współczynnik lambda a nie jej napięcie (inaczej współczynnik nadmiaru powietrza). On ma wynosić około jednego. Powyżej jeden to mieszanka uboga, poniżej bogata.

: śr cze 24, 2009 11:45
autor: kubass
na 01 kanale mierzy tempe . rocznik grudzien 93
wiec na jakim kanale mierzy sie lambde ?

i czy da sie jakos zrobic wykres tej lambdy zeby pozniej go printscreenem i wrzucic tu ?

[ Dodano: Sro Cze 24, 2009 11:47 ]
a i jeszcze jedno . probowałem odpinac lambde na włączonym silniku zimnym i ciepłym . totalnie nic sie nie zmiania w pracy silnika tak tez nie powinno byc chyba z tego co mi sie wydaje ?