Strona 2 z 2

: czw maja 21, 2009 10:24
autor: Beszczyk
Nie powinno tak być jak swojego podglądałem to przy wzroście obrotów napięcie sondy spada... na moje czujnik też masz do wymiany.

: czw maja 21, 2009 10:28
autor: kubass
a mozesz mi podpowiedziec jak sprawdzasz sonde lambda ? odpalasz vag i co dalej ? pamietam ze kiedys jak sprawdzałem sonde to mi taki wykres leciał ze skalą a teraz tego nie potrafie uruchomic .... nie pamietam jak :/

: czw maja 21, 2009 10:33
autor: Beszczyk
Kurcze w vagu nie wiem ja mam jeszcze polskiego vaga 4,9 tam od razu jest wykres

: czw maja 21, 2009 10:41
autor: kubass
cholerka :/ szkoda. szukałem na forum ale nie znalazłem . jeszcze raz zadam pytanie moze ktos inny odpowie

Jak VAGiem sprawdza się sonde lambda? co dokładnie trzeba zrobic od momentu podłączenia ? ktorą grupe wybrac
i co zrobic zeby miec wykres sondy ?
posiadam VAG COM 3.11

[ Dodano: Pon Cze 22, 2009 12:04 ]
wymieniłem termostat temperatura jest ok i na poprzednim termostacie tez była ok . tylko pewnie licznik nawalił bo jak pomierzyłem omomierzem czujnik to wszystko było ok .
spalanie dalej takie same :/ niestety wina nie lezała po stronie termostatu .

wydaje mi sie ze to bedzie lambda . wymieniałem ja kiedys na nieoryginalna ( allegro za 100 zl ) . i problem w tym ze na VAGU pokazuje mi ze ona daje ciagle 1 V czyli zawieszona .
. czy ciagle 1V moze byc przyczyna duzego spalania ?

[ Dodano: Pon Lip 20, 2009 19:22 ]
Witam . temat powraca . moj golf nadal pali jak smok :/ nie wiem juz co mam z nim robic . teraz spalanie przekracza 16 litrow w miescie . idzie sie pociąć normalnie :/ ale do konkretow
wymieniłem termostat choć wydaje mi sie ze tamten był sprawny . wskazówka nie podnosci sie na połowe tylko stoi na mniej wiecej 75 stopniach nie wiem czy mam walniety czujnik czy walniety licznik . mierzyłem omomierzem czujnik niby wszystko ok
po podłączeniu do vaga wywala mi takie błędy

3 Faults Found:
00525 - Oxygen Sensor (G39)
03-00 - No Signal
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
03-00 - No Signal
00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

skasuje przez 2 godziny nie pokazuje ich na 2gi dzien znowu to samo .

odłączam sonde lambda silnik pracuje dalej jak prawcował zadnych zmian . powiedzcie mi co moze byc przyczyna tak ogromnegoi spalania :/