: śr wrz 08, 2004 09:12
http://www.streetracing.pl/index.php?ka ... 3;10n;62;1
Tu jest kilka zdań na temat momentu obrotowego.
Tu jest kilka zdań na temat momentu obrotowego.
Dobry artykuł. Troche mi to wyjaśniło sprawe momentu i mocy. Chyba zaczynam kumac o co w tym chodzi. Jesli moc maksymalna u mnie jest 70 KM przy 5200 a maksymalny moment obrotowy 118 Nm przy 2700 to dlatego nie wciska w fotel bo jest zbyt duża różnica w obrotach dla mocy maksymalnej i obrotach maksymalnego momentu obrotowego. Gdyby te obroty (dla mocy i momentu maxymalnego) były na zbliżonym poziomie to pewnie efektywniej by sie czuło przyśpieszenie.ygd pisze:http://www.streetracing.pl/index.php?ka ... 3;10n;62;1
Tu jest kilka zdań na temat momentu obrotowego.
Kiedyś też mierzyłem i wyszło mi ok 20 sek.Shane84 pisze: moj dizelek tez niezle ciaanie hehe.dzisiaj mierzylem to 19,8 do setki.ale trzeba juz sporo wciskac )) pozdro (1.6d)
a ile lecialesz maksymalnie ??ck pisze:Kiedyś też mierzyłem i wyszło mi ok 20 sek.Shane84 pisze: moj dizelek tez niezle ciaanie hehe.dzisiaj mierzylem to 19,8 do setki.ale trzeba juz sporo wciskac )) pozdro (1.6d)