Strona 2 z 2

: pt maja 15, 2009 06:15
autor: kelebrion
jak nie jestes pwien cewki to podmien jakas na sprawdzenie od jakiegos golfa bez roznicy jakiego:)
Abf to nie 9A ze mozna ustawiac zaplon:)

: pt maja 15, 2009 20:29
autor: tirsone
wieści..

Hall nowy..czujnik położenia wału nowy..portfel prawie pusty..a auto dalej nie pali...


kur............................................................... :grrr:

: czw maja 21, 2009 09:45
autor: Ostry!
sprawdź jeszcze ciśnienie pompy paliwa

: czw maja 21, 2009 10:10
autor: zodiak
To co mi przychodzi na myśl to jeszcze jedno - jakość paliwa.
Ja jak kiedyś zatankowałem (98-kę!) w nowej stacji przy Tesco......... nie mogłem odpalać auta. Odpalał dopiero po jakichś 8-10 sekundach "kręcenia" (wpadłem na to przypadkowo bo nigdy tyle nie hebluję !). Już chciałem się łapać z a czujnik wału (bo on wydawał mi się podejrzany) ale......... zatankowałem 20L na Shellu i jak ręką odjął. Zapalał zawsze od 1-szego.
Może paliwko jakieś dziwne?

: czw maja 21, 2009 10:41
autor: toffic
a mi się wydaje że źle poskładałeś aparat (bo da się obrócić zabierak względem wałka o 180*), pozycz od kogoś na chwile aparat z ABFa i będzie wiadomo na 100%, szkoda wyrzucanej kasy i czasu

[ Dodano: 21 Maj 2009 10:43 ]
albo zamień kable na kopółce o 180*

: czw maja 21, 2009 11:20
autor: zodiak
Toffic słusznie prawi!!!!

[ Dodano: Czw Maj 21, 2009 15:50 ]
Jeśli nie zaznaczyłeś (przed rozebraniem) położenia zabieraka względem osi aparatu to mogłeś zamontować go o obróconego o 180st ! ! !

[ Dodano: Czw Maj 21, 2009 15:56 ]
Możesz sprawdzić tak : pokręć silnikiem tak żeby ustawić znaki na rozrządzie i zobacz czy w aparacie palec zapłonowy "pokazuje" kabel od pierwszego cylindra.


P.S
Co do zamiany kabli na kopułce to (w ABF) nie tędy droga.
Zamiana kabli "o 180 stopni" to nie wszystko, auto co prawda może zapalić ale komputer będzie głupiał.

: wt maja 26, 2009 20:24
autor: tirsone
toffic pisze:a mi się wydaje że źle poskładałeś aparat (bo da się obrócić zabierak względem wałka o 180*), pozycz od kogoś na chwile aparat z ABFa i będzie wiadomo na 100%, szkoda wyrzucanej kasy i czasu
Toffic słusznie prawi!!!!
Panowie..... dopiero przed godziną zauważyłem Wasze dwa ostatnie posty :/ ostatnio mam trochę problemów i słabo jak widać kontaktuję...

Właśnie wróciłem z garażu gdzie rozebrałem aparat i złożyłem ten zabiera odwrotnie i golf praktycznie od razu zapalił.. :bigok:


Bardzo ale to bardzo Wam dziękuję..a szczególnie Tobie toffic... Macie u mnie piwo na VWManii ^^

Problem rozwiązany

: pt lip 03, 2009 21:31
autor: bialko1991
witam, mam podobny problem tyle że na hallu na wale jest napiecie, ale cewka niedostaje prądu? jakies pomysly ?

: pt lip 03, 2009 23:01
autor: toffic
a sygnał z halla jest?? tego na wale