[mkII]Żarówki ala xenon

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz paź 09, 2005 19:35

Dzięki przekaźnikowi zamontowanemu blisko lamp odpada opór elektryczny całej instalacji i żarówki lepiej świecą. Po drugie chronisz przed spaleniem styki stacyjki głównie wtedy gdy zakładasz mocniejsze żarówki np 90/100W. Pzry żarówkach o normalnym poborze prądu nie jest to konieczne, ale i tak warto.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Forester
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 503
Rejestracja: czw sty 27, 2005 23:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Forester » ndz paź 09, 2005 20:07

Paweł Marek pisze:Dzięki przekaźnikowi zamontowanemu blisko lamp odpada opór elektryczny całej instalacji i żarówki lepiej świecą. Po drugie chronisz przed spaleniem styki stacyjki głównie wtedy gdy zakładasz mocniejsze żarówki np 90/100W. Pzry żarówkach o normalnym poborze prądu nie jest to konieczne, ale i tak warto.
dzieki
a czy ten przekaznik jest drogi i czy laik moze poradzic sobie z jego instalacja ?
no i czy reflektory standardowe w mk3 sa przystosowane do zarowek halogenowych (bo H4 PHILIPS NIGHT GUIDE, blue vision) to chyba takie sa,
pozdro!


POZDRO !!
----------------------------------------------------
>>>EUROPE EDITION --- ZAGAZOWANY<<<

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz paź 09, 2005 20:44

wszystkie są halogenowe. Przekaźnik: montaż banalny. Wystarczy najprostszy z 4 lub 5-oma pinami. Dostaniesz na każdej giełdzie albo szrocie. Maja piny podpisane. 86 i 85 to uzwojenie pierwotne. dołączasz do nich kabel plusowy idący od wiązki do żarówki i masę. Do pinów 30 i 87 masę i do styku żarówki.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

alepka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 294
Rejestracja: śr sie 25, 2004 13:04
Lokalizacja: małopolska - świętokrzyskie

Post autor: alepka » ndz paź 09, 2005 21:54

to sie podlacze. zalozylem philipsy i mam taki problem ze strasznie cienko widac w deszczu. jak jest sucho to ok ale jak pada to bardzo słabo widac. jest na ot jaksa rada???



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz paź 09, 2005 22:01

Ja próbowalem wiele żarówek i stwierdziłem że najlepsze są zwykłe 90/100. Co prawda to w Jettcie i Vento czyli inne lampy ale są naprawdę super. Wiem że nie wolno, że przeciążenie instalacji ale jestem z nich naprawdę zadowolony. W vento nawet nie chciało mi się przekaźników wkładać, w Jetcie musiałem bo styki przy stacyjce się spaliły.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » ndz paź 09, 2005 22:06

przekazniki to mozna nawet i od poloneza. nowy w sklepie kosztuje z 10 zł. Potrzeba 2



pawloG

Post autor: pawloG » ndz paź 09, 2005 23:45

Przekażniki to podstawa. nawet stare żarówki przy zamontowanych przekażnikach świecą o wiele lepiej, wiem coś o tym.



Awatar użytkownika
Forester
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 503
Rejestracja: czw sty 27, 2005 23:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Forester » pt paź 28, 2005 20:02

a jesli wymieniam zarowki standardowe h4 na np blue viosion, to czy zarowki od swiatel pozycyjnych(pozycyjne to tosamo co postojowe?) tez musze wymienic na a'la ksenonowe?

widzialem w jakims aucie wlaczone(swiecace)jednoczesnie jakies zarowki w swiatlach mijania a'la ksenonowe i normalne chyba pozycyjne - kiepski byl efekt

- wiec jesli wymienie tylko zarowki h4 to nie bedzie u mnie podobnie?

czy w mk3 jak swieca h4 to nie swieca inne?

pytanie moze glupie, ale nie mam pojecia jak to jest.
(i sorry za byc moze zakrecenie tematu)


jaka jest roznica miedzy zarowami(cena sa podobne):

PHILIPS GT130 12V H4 60/55W Power2Night
PHILIPS GT150 12V H4 60/55W Power2Night
PHILIPS VISION PLUS 12V H4 60/55W
PHILIPS BLUE VISION 12V H4 60/55W
pozdro
Ostatnio zmieniony sob paź 29, 2005 13:38 przez Forester, łącznie zmieniany 2 razy.


POZDRO !!
----------------------------------------------------
>>>EUROPE EDITION --- ZAGAZOWANY<<<

Awatar użytkownika
Dragon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1002
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 21:33
Lokalizacja: Jordanów Śląski k. Wrocławia
Kontakt:

Post autor: Dragon » pt paź 28, 2005 20:44

Dioda83 pisze:Sorki sprostowanie oczywiści chodziło o 13,9 V a nie jak napisalem 18,9 V Rolling eyes
Już myślałem że masz tira i problem z ładowaniem (instalacja nominalnie 24v).



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 336 gości