Strona 2 z 2

: wt maja 19, 2009 22:26
autor: Paweł Marek
NGK to porządne świece, chyba że stare to zmieniaj.

: pt maja 22, 2009 23:08
autor: orrson
a wiec tak,zalozylem swiece firmy Beru i bylo fajnie przez 5 kilometrow,i powrocilo szarpanie, ubylo troche plynu chlodniczego i mysle sobie tak: zaczyna powoli siadac uszczelka pod glowica,prawdopodobnie jest malutka szczelinka i podczas zasysania tlok pobiera troche plynu i zarzuca na swiece,a podczas spalania cisnienie nie zdazy napompowac wezy wodnych,a jesli napompuje to w malym stopniu i uklad sie odpowietrzy,na jednej starej swiecy zbyl spory nagar,i na tych nowych ktore zalozylem dwa dni temu,znow pojawia sie jakis nalot(na trzecim cylindrze) i teraz pytanie,czy remontowac silnik,czy lepiej wymienic,bo mam dobra okazje,znajomy szefa ma do sprzedania silnik z golfa 3 GTI 2.0 16V 150 kucykow,wraz ze skrzynia biegow,silnik jest uzbrojony,ma wszystki kolektory,czujniki,okablowanie i cala wizka z komputerem,cena 1000zł i mowi ze zejdzie z ceny bo mu to graci w piwnicy,i teraz pytanie,co jeszcze bedzie do przerobienia?poduszki podejda?polosie beda pasowaly?wydech na kolektor siadzie? robil ktos cos takiego??
pozdrawiam

: sob maja 23, 2009 16:46
autor: noomercy
mi to wyglada na przestawiony rozrzad, ale skoro mowisz ze jest ok..