Strona 2 z 2

: sob paź 08, 2005 17:58
autor: dukem
To ze roznia sie o kilkanascie lat to wiem...poprostu nie wiedzialem ze swiece grzeja po odpaleniu i czesciowo sie nie mylilem bo jednak pelnej mocy nie maja :grin: czlowiek sie uczy przez cale zycie :pub:

: ndz paź 09, 2005 00:00
autor: siarajechane
dukem pisze:poprostu nie wiedzialem ze swiece grzeja po odpaleniu i czesciowo sie nie mylilem bo jednak pelnej mocy nie maja czlowiek sie uczy przez cale zycie
Swiece grzeją jeszcze przez jakis czas po zgasnięciu lampki przed odpaleniem silnika. A co do kąta wtrysku to w 1,6TD sprawa jest bardzo prosta.luzujesz śruby trzymające pompę wtryskową(2 albo 3) i pretem albo najlepiej łyżką regulujesz odchylając pompę wtryskową od bloku.Radze jednak samemu sie za to nie zabierać bo jak przedobrzysz sprawe to Golfik bedzie zostawiał chmurę godną 25 letniego jelcza...:D

: ndz paź 09, 2005 17:39
autor: dukem
Ja sie tylko z ciekawosci zapytalem bo narazie nie widze takiej potrzeby...samochod z reguly nie dymi a jak zmienilem paliwo to juz wogole nie widzialem chmury za mna juz dluzszy czas...a teraz jeszcze wiem jak sie to robi...

: ndz paź 09, 2005 18:56
autor: siarajechane
dukem pisze:Ja sie tylko z ciekawosci zapytalem bo narazie nie widze takiej potrzeby...samochod z reguly nie dymi a jak zmienilem paliwo to juz wogole nie widzialem chmury za mna juz dluzszy czas...a teraz jeszcze wiem jak sie to robi...
no zgadza sie jezeli nie dymi to niema sensu tego ruszać.w sumie te silniczki są nie do zajeżdżenia ja mam 1,6D który ma ponad 340000 przejechane i nawet dymku nie pusci, a znajomy w audi 80 w 1,6TD to pierwszy pasek rozrzadu wymienił po 170000 :pub:

: pn paź 10, 2005 20:29
autor: dukem
No tyle na pasku to przesada...ale prawda jest taka ze silniki sa the best...