Strona 2 z 2

: pn paź 10, 2005 08:20
autor: k631
pprezzes pisze:Witam,
Niedawno przechodziłem przez etap poszukiwań przyczyn drgania.
Powiem tak: Najważniejsze Sprawdzić wyważenie kół i od razu jakośc opon (u mnie nowiutka goodyer była wadliwa) to podstawa i mały koszt. Ale niestety układ jezdny to system połączonych ze sobą elementów i pewne luzy jednej z cześci potrafią zakłócić pracę innej części, np leciutko krzywa opona spowoduje ogromne drgania jesli np. tuleja ma lekkie luzy i tak dalej mozna iść poprzez sworznie i łożyska amortyzatorów. Dlatego liczy się trochę szczęścia i dobry plan działania. Ja niestety źle to rozplanowałem i dwa razy płaciłem za ustawienie zbieżności. Ale warto się pomęczyć bo jazda bez drgań to jakbyś do innego auta wsiadał.

Witam trzeba być 100% pewny na koła a potem szukamy dalej .Pozdrawiam :okej:

: pn paź 10, 2005 14:24
autor: Alatus
Tak jest najpierw wzwazenie, potem luzy. U mnie byl podobny problem i okazalo sie ze tarcz hamulcowa miala bicie) przed jej przykreceniem nie wyczyscilem dokadnie piasty. Pozdr