: pn paź 03, 2005 20:14
[quote="Pabloss"]Witam tez ma 1.9 TD
Hej, powiedz mi jaka masz predkosc V max? Bo to mnie interesuje.
Pozdro
darek
Hej, powiedz mi jaka masz predkosc V max? Bo to mnie interesuje.
Pozdro
darek
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
No niezle !!!! 3700rpm!!!!!!!!!!!!!!darecky12 pisze:Dzisiaj w trasie juz testowalem taka zmiane biegow i spoko sprawdza sie nie ma potrzeby krecic silniczka na 3700....
Ad. A Termostat miałem uszkodzony i pokazywał około 65 stopni. Po wymianie 80(troche mało bo piwinno być 90).darecky12 pisze:Witam,
temat troszke przysechl wiec bump go na poczatek. Ach ta praca nie pozwala zajmowac tym czym czlowiek by chcial![]()
Dzieki wszystkim za pomoc i podpowiedzi. Zaczne sprawdzac mego golfika w przyszlym tygodniu. Ale juz wiem na pewno ze mam:
A) "padniety" termostat, stala temperaturka u mnie w trasie to dokladnie 80 stopni, ni mniej ni wiecej. Wiec jedna przyczyne mam juz, czyli zbyt niska temperatura.
B) Druga rzecz ktora wywnioskowalem to oponki. Ja mam R15 195 x 50 a na standardowych chyba pali troszeczke mniej. Bede moje alusie wymieniac na zwykle stalowe + standard oponki, zobaczymy co to da.
C) Sprawdze jeszcze raz filtry powietrza i paliwka![]()
D) Co do lania paliwa gdzies na zewnatrz to wydaje mi sie ze nie wystepuje to zjawisko.
E) Sprawdze jeszcze tylko wtryskiwacze a byc moze wymienie je na nowe.
F) Ostatnia rzecz ktora mi przychodzi do glowy to Wspomniany uszczelniac pod cieglem gazu.....
G) Co do zmiany biegow faktycznie depcze do deski az silnik zawyje, a nie przepisowe 3 tys i zmiana biegu.... i tu byc moze tkwi paliwozernosc. Dzisiaj w trasie juz testowalem taka zmiane biegow i spoko sprawdza sienie ma potrzeby krecic silniczka na 3700....
W przyszlym tygodniu testy po wymianie termostatu. Aha chyba golfika troszke odmulilem, bo po 3 tygodniach uzytkowania predkosc Vmax wzrosla mi od 145 do teraz.... 155. Wiec chyba poprzedni wlasciciel (dziadek "Pan Wladzio" z babcia nie uzywali go jak nalezy). Cod V max sadze ze wplyw moze miec tez i olej, w moim byl zalewany ElF mineral.
Jeszcze raz dzieki za pomoc we wszystkich punktach wymienionych. Jezeli ktos ma cos nowego to prosze o komentarz.
Aha, wynik do ktorego chce dojsc to:
5,5 L trasa przy spokojnej 120 km/h
6,5 L miasto spokojnie.
V max 165 - 170 tak jak koledzy pisza. Prosze o uwagi.
Darek
P.S. Pozdrawiam cieplo w ten zimny wieczor.
A no tak jest jak pisze kolega powyzejdarecky12 pisze:Kurka, czyli 130 - 140 nie moge jezdzic non stop w trasie? Oczywiscie jezeli gdzies sie spiesze
Mozna jechac z taka predkoscią byle nie za dlugo a jak chcesz grzac ile wlwzie to nipotrzebnie kupiles diesla! Trzeba bylo kupic benzyniaka i zalozyc gazownieWysłany: Czw Paź 06, 2005 20:17
a np. szlak trafi turbine...