Strona 2 z 2

: pn paź 17, 2005 23:01
autor: woojas25
za n 75 zapłaciłem 180zł ale podobno przepłaciłem

[ Dodano: Pon Paź 17, 2005 23:01 ]
a tak wogóle to wszystko sam wymienisz nawet dziecko da rady

: wt paź 18, 2005 07:53
autor: BartekC
a co to wlasciwie jest to n75 i za co jest odpowiedzialny?

: wt paź 18, 2005 07:54
autor: Corvax
elektrozawór ograniczjacy ciśnienie doładowania

: wt paź 18, 2005 09:23
autor: BartekC
jeszcze jedno pytanko- czy podlaczenie do VAG-a wykryje walniety nastawnik??
Mozna z tym jezdzic czy lepiej od razu sie tym zajac??
pozdrawiam.

: wt paź 18, 2005 09:49
autor: k631
Witam zajmij sie tym problemem bo za chwile stanie zawór upustowy przy turbo a wtedy są
większe koszty naprawy. :food: .Pozdrawiam

: wt paź 18, 2005 21:25
autor: BartekC
zawazyle dzisiaj ze na trojce praktycznie ciagie od poczatku do poad 4000 obr i nic sie nie dzieje ale juz a czworce przy ok. 3000 zaczynaja sie chwilowe przerwy w ciagnieciu, podobie jest na piatce, ale auto ciagie 160 km/h a czworce bez problemu. troche to dziwne wsyztko.

a i gadalem jeszcze dziisaj z mechaikiem - kazal przyjechac na komputer. powiedzial ze jesli to astawnik tomoze da sie zrobic - dal 40% szans tylko porozmowie. obym sie zmiescil w tych procentach.

moze ktos juz to robil?? jakie koszty??

a swoja droga te tdi ...

: wt paź 18, 2005 22:41
autor: woojas25
spróbój jeszcze sciągnąc węzyk podcisnieniowy co idzie od obudowy filtra powiecza do egr, i spróbuj