Strona 2 z 2

: pt lis 11, 2005 00:02
autor: Kuntekinte
baner pisze:W ogóle to nowy problem się pojawił - wyciek płynu z obudowy termostatu, podobno to jest zrobione z takiego jakiegos tworzywa ktore ma to do siebie ze poprostu sobie peka
Obudowe termostatu przerabiałem,tez mi pusciło i musiałem wymienic całe te plastikowe ustrojstwo z tymi wszystkim rozgałęznikami. z tego co ja sie dowiedziałem niestety nie ma zaminników tego,kupiłem orginał w intercarsie 157zł jesli dobrze pamietam.Co do gazu to niestety nie moge tobie pomóc.miałem przez pewien czas problem z oprotami,gazownik powiwedział ze sonda na wolnych nie działa, jakiś elktromagik to samo i ze sonda do wymiany.uniwesalna sonde kazdy odradzał tylko orginał.jak sie dowiedziałem ile za orginał to to olałem. problem ustał sam i teraz smigam jak szalony ,zadnych problemów.

: śr gru 14, 2005 13:36
autor: baner
Nareszcie po kilku miesiacach walki z samochodem ... UDAŁO SIĘ :food:
Silnik pracuje równo, nie wchodzi na wysokie obroty, wszystko jest ok ... :)
Zdiagnozowane zostały dwa problemy, problem z TPS ... niewielka regulacja przyniosła efekt oraz cetralka od gazu - wymiana na nową (nieprawidłowo reagowała na zmiany napięcia sondy lambda.
Życzę powodzenia z "Problemem obrotów biegu jałowego" ... :) Pozdrawiam i dziekuję za pomoc.

: śr gru 14, 2005 18:09
autor: Kuntekinte
to gratuluje :partyman: ,naszczęscie ja nie mam nic do zarzucenia mojemu czarnuchowi :hehe:

: ndz sty 29, 2006 16:56
autor: ralf9
Aro, A CO WYCZAROWAŁEŚ ZE MASZ TERAZ SPOKÓJ -MAM TEN SAM PROBLEM NIEROWNE OBROTY-I BARDZO NIERÓWNA PRACA NA ZIMNYM SILNIKU