Strona 2 z 2

: ndz paź 25, 2009 20:24
autor: misiek
zaspany pisze:Jedynie obawiam sie czy z odpowiednia siła dokręciłem przegub bo jak sie pomyliłem to koło może polecieć podczas jazdy daallllleeekkkooo:)
120 Nm - to jest siła na dokręcenie śruby przegubu, koło nie odpadnie bo jest długi gwint - wcześniej zacznie ci nim trzepać i łożysko się rozleci

: ndz paź 25, 2009 20:34
autor: Pyton50
Ile kosztuje wymiana przedniego łozyska w warsztacie?

: ndz paź 25, 2009 20:38
autor: misiek
Pyton50 pisze:Ile kosztuje wymiana przedniego łozyska w warsztacie?
oczywiście zależy od warsztatu ale w granicach 60 - 80 zł bez ustawienia geometrii

: śr lis 11, 2009 14:44
autor: Krakulec
a jak masz łożysko już w zwrotnicy to piastę jak włożyć wklepać ja młotkiem czy poskładac i dociągać śrubą od przegubu ???

: śr lis 11, 2009 17:03
autor: misiek
Krakulec pisze:to piastę jak włożyć wklepać ja młotkiem czy poskładac
żadnym młotkiem, młotkiem to można wybijać stare łożysko - tylko wcisnąć na prasie lub w imadle podkładając pod wew. bieżnię cokolwiek o średnicy takiej jak bieżnia

: czw lis 12, 2009 20:53
autor: Dedi_S
Sorry za OT ale tylko 120 Nm na przegób? w Mk2 jest 210 Nm, a koła przykręca się 110 Nm

Co do łożysk to ja kupiłem ściągacz do łożysk za 19,99 zł (wygląda i pewnie jest jedno - dwurazowy) i bez najmniejszego problemu po lekkim nacięciu bieżni wszystko zeszło. Ja także używam imadła, ale musi być porządne, bo trochę siły trzeba włożyć.

: pt lis 13, 2009 18:07
autor: misiek
mój błąd - jest 190 Nm + dokręcić na sztywno o 180 st.