Strona 2 z 2

: pn kwie 20, 2009 17:19
autor: 18damian18
Chyba, że tak

: pn kwie 20, 2009 17:38
autor: rysiektr
sebuson pisze:napewno byl tam czujnik powietrza to jest model silnika 2.0 gti 8v o kodzie silnika ady sprawdzalem na serwisie i ma tam byc filtr powietrza wraz z czujnikiem kable od tego czujnika leza mi kolo tego filtra tylko jest obcieta wtyczka wraz z czujnikiem
to jest chyba czujnik temperatury zasysanego powietrza....Też mam ADY. Falują obroty...mi pomogło rozkręcenie i czyszczenie przepustnicy z wszelkich paprochów. Teraz wolne obroty są OK

: pn kwie 20, 2009 17:45
autor: sebuson
[quote="rysiektr"]
to jest chyba czujnik temperatury zasysanego powietrza....Też mam ADY. Falują obroty...mi pomogło rozkręcenie i czyszczenie przepustnicy z wszelkich paprochów. Teraz wolne obroty są OK[/quote a nie wiesz przypadkiem czy ten czujnik ma cos wspolnego z obrotami

: pn kwie 20, 2009 17:59
autor: rysiektr
nie wiem ale zaraz idę wymieniać kopułkę z palcem to sprawdzę czy to ma wpływ na wolne obroty

[ Dodano: 20 Kwi 2009 18:43 ]
sprawdziłem u mnie i jeśli chodzi o wolne obroty to nie zauważyłem żadnych zmian po odpięciu czujnika

: pn kwie 20, 2009 20:15
autor: sebuson
bylem, przeczyscilem przepustnice i chodzi jak burza :D obroty nie spadaja przy hamowaniu :) DZIĘKI WIELKIE WSZYSTKIM pozdroo

A jak obroty spadają na LGP?? a na benzynie nie?

: pn kwie 27, 2009 14:47
autor: domagalag
Nie znam się, ale ja mam mk1 gti z 1979 r. u mnie obroty spadają przy hamowaniu aż nawet gaśnie ale tylko jak silnik pracuje na LPG, natomiast jak pracuje na benzynie to jest okey 100%. Byłem u "gaziarza" ale on mi powiedział, że tak ma być, ale chyba nie chciało mu się nic robić ani regulować i dlatego mnie odesłał, wcześniej też mi obroty na LPG przy hamowaniu spadały ale tak troszeczkę i nie gasł więc było nawet ok, tylko ostatnim czasem bardzo spadają i aż gaśnie co jest bardzo uciązliwe kiedy przed prawie każdym skrzyżowaniem trzeba go odpalać.......... Na paliwku jest okey... A wtryski ktoś ma?? nie wiem jaki dokładnie mam typ silnika bo tam wszystko jest od czego innego chyba (k-jetronic 1,8 GTI) widziałem kiedys na allegro wtryski ale jakieś kształtem mi nie pasowały.....

: pn kwie 27, 2009 20:30
autor: Alex_220
Czy to co wyciąłeś nie było przypadkiem przepływka/miernik masy powietrza?? Bo silniki 2.0 8v o oznaczeniach 2E ADY i AEP mają ten bajer...Jeśli tak to już znasz przyczyny problemów. :bigok: